ФОРМУВАННЯ ТВОРЧО-ВИКОНАВСЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
У статті розглядається питання формування творчо-виконавських навичок майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними важливості сформованості творчих та виконавських навичок у процесі професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість.
Посилання
Олейник Н. А. Теоретические основы формирования исполнительных умений и навыков студентов в музыкальносценической деятельности. // Педагогiчний дискурс, випуск 8, 2010. С. 176–181.
Ананьєв Б. Г. Избранные психологические труды / Б. Г. Ананьєв. М., 1997. 318 с.
Стратан-Артишкова Т. Б., Гайдай Л. // Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти // Кіровоградський державний університет ім. В. Винниченка. 2010. С. 34–39.
Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики. // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя // Психолого-педагогічні науки. 2013. № 1. С. 41–47.
Давидов М. А. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста (акордеоніста): [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / М. А. Давидов. К. : Муз. Україна, 2004. 271 с.
Смиренський В. М. Формування у майбутніх учителів музики готовності до педагогічної імпровізації: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. К., 1998. 169 с.
Баренбойм Л. А. Путь к музицированию. Л.: Советский композитор, 1979. 238 с.
Родина Т. Б. Фактурний слух и его специфичность // Повышение эффективности развития творческих качеств учителя музыки в процессе вузовского обучения. М., 1991. С. 39–45.