МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНОМУ ЗАНЯТТІ З ТЕМИ «ГІСТОЛОГІЧНА ТЕХНІКА ВИГОТОВЛЕННЯ МІКРОПРЕПАРАТІВ » В КУРСІ ГІСТОЛОГІЇ ДНМУ
Анотація
Дисципліна «Гістологія, цитологія, ембріологія» входить до складу базових дисциплін, а тому важлива не тільки з точки зору отримання конкретних теоретичних і практичних знань, а й з точки зору формування навичок до самостійної роботи, а в подальшому – мотивації до постійної самоосвіти.
Посилання
Буряк О. Г., Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань. Медична освіта. 1 (Лип 2018). С. 10–12
Гринцова Н. Б. Современные подходы к преподаванию гистологии в высших медицинских учебных заведениях Украины. Topical Issues of Science and Education, Vol.5, July 2017.
Єрошенко Г. А. і Гасюк Н. В. Розуміння прикладного значення дисципліни «Гістологія, цитологія, ембріологія» як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців. Медична освіта. 3 (Квіт 2015).
Мельник Н. О. і Кондаурова Г. Ю. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології медичного університету імені О. О. Богомольця. Медична освіта. 1 (Трав 2019). С. 92–95
Могильная Г. М., Евглевский А. А., Пейливаньян Э. Г., Фомичева Е. В., Алифанова Г. Ф., Ковтуновская И. В. Комплексное инновационное обеспечение учебного процесса как средство повышения эффективности преподавания цитологии, гистологии и эмбриологии. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2016. № 4 (часть 1) С. 234–236
Смирнов С. А., Котова И. Б., Шиянов Е. Н. и др.; П 24 для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / Под ред. С. А. Смирнова. 4-е изд., испр. М.: Издательский центр «Академия», 2000. 512 с.
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів. Медична освіта. 4 (Груд 2015).