ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОЗВІЛЛЄЗНАВСТВА ЯК ІНСТИТУТУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Анотація
У статті проаналізовано підходи науковців до процесу соціалізації особистості та дозвіллєзнавства, з’ясовано роль і значення дозвілля у процесі соціалізації. Визначено особливості соціалізації особистості в умовах педагогічної культурно-дозвіллєвої діяльності. Охарактеризовано дозвіллєзнавство, як інститут соціалізації особистості.
Посилання
Капська А. Й. Деякі аспекти професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників / А. Й. Капська // Соціалізація особистості: збірник наукових праць [За заг. ред.. проф.. А.Й. Капської]. Том ХХVІІІ. К.: НПУ, 2007. С. 3–13
Савченко С. В. Социализация студенческой молодежи в условиях регионального образовательного пространства. Луганск: Альма Матер, 2003. 406 с.
Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності: Дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Харків, 2006. 572 с.
Бочелюк В. Й., Бочелюк В. В. Дозвіллєзнавство: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 210 с.
Галус О. М. Соціалізація особистості: сутність, концептуальні підходи у наукових теоріях, напрямах, школах // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету Україна. 2010, 2. С. 69–75
Соціальна педагогіка. Навчальний посібник / За ред. А. Й. Капської, К., 2000. 264 с.; Соціальна робота: технологічний аспект: Навчальний посібник / За ред. проф. А. Й. Капської. К.: Центр навчальної літератури, 2004. 352 с.
Андреєва Г. М. Соціальна психологія / Г. М. Андреєва. К. : Центр навчальної літератури, 2006. 381 с.
Бабенко Ю. А. Вільний час і дозвілля української молоді в умовах нової соціокультурної реальності. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Київ, 2013. № 2. С. 74–79