ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
Анотація
Провідною тенденцією сучасної методики навчання іноземної мови є комунікативна спрямованість. Стаття присвячена меті такого навчання – формуванню іншомовної комунікативної компетенції, що дозволяє учням задовольняти свої життєві потреби в обраній сфері спілкування. Розглянуто проблеми взаємозв’язку комунікативних і мовних системних принципів у навчання іноземної мови на прикладі опрацьовування слова.
Посилання
Алексєєва О. В. Теорія і практика виховання громадянськості в школах Франції у контексті Європейської інтеграції: Автореф. дис… канд.пед.наук: 13.00.07 /Ін-т проблем виховання АПН України К., 2003. 18 с.
Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця //Непрерервна професійна освіта: теорія і практика. Вип.4 . Київ. 2002. С. 62–67
Дмитриева Е. И. О перспективах и возможностях дистанционного обучения иностранным языкам с использованием компьютерных телекоммуникационных сетей //Иностранные языки в школе. Вып. 2. М. 1997. С. 11–15
Тарасов Е. Ф. Межкультурное общение – новая онтология анализа языкового сознания //Этнокультурная специфика языкового сознания (под ред. Н. В. Уфимцевой). М.: Ин-т языкознания РАН, 1996. С. 7–22
Vaniscotte F. L’Europe de l’education. Paris PUF.1989. 148 p.