ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

  • Світлана Володимирівна Щербина Центральноукраїнський національний технічний університет https://orcid.org/0000-0003-2729-4267
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетенція, комунікативний підхід, мовна діяльність, засоби комунікації ,лексичний матеріал

Анотація

Провідною тенденцією сучасної методики навчання іноземної мови є комунікативна спрямованість. Стаття присвячена меті такого навчання – формуванню іншомовної комунікативної компетенції, що дозволяє учням задовольняти свої життєві потреби в обраній сфері спілкування. Розглянуто проблеми взаємозв’язку комунікативних і мовних системних принципів у навчання іноземної мови на прикладі опрацьовування слова.

Посилання

Алексєєва О. В. Теорія і практика виховання громадянськості в школах Франції у контексті Європейської інтеграції: Автореф. дис… канд.пед.наук: 13.00.07 /Ін-т проблем виховання АПН України К., 2003. 18 с.

Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця //Непрерервна професійна освіта: теорія і практика. Вип.4 . Київ. 2002. С. 62–67

Дмитриева Е. И. О перспективах и возможностях дистанционного обучения иностранным языкам с использованием компьютерных телекоммуникационных сетей //Иностранные языки в школе. Вып. 2. М. 1997. С. 11–15

Тарасов Е. Ф. Межкультурное общение – новая онтология анализа языкового сознания //Этнокультурная специфика языкового сознания (под ред. Н. В. Уфимцевой). М.: Ин-т языкознания РАН, 1996. С. 7–22

Vaniscotte F. L’Europe de l’education. Paris PUF.1989. 148 p.

Опубліковано
2020-08-28
Як цитувати
Щербина, С. В. (2020). ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (189), 169-173. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-189-169-173