РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ОПТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Важливим аспектом застосування ІКТ при вивченні фізики є організація модельного експерименту з використанням відповідних програмних модельних засобів (ПМЗ). Такі програми дозволяють не тільки спостерігати за ходом експерименту, а й легко змінювати його параметри. Особливо це актуально тоді, коли робота з реальним обладнанням у шкільному кабінеті фізики стає неможливою через карантинні заходи та відповідний перехід вітчизняної освіти на дистанційну форму навчання.
Посилання
Про утворення робочої групи з питань впровадження STEM-освіти в Україні. Наказ МОН України від 29.02.2016 № 188. URL: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/ normativ-no-pravove-zabezpeche-nnya/naka- zi-mon-ukrayini.
Навчальні програми для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти. Фізика. Авторський колектив під керівництвом Локтєва В. М. URL: https://mon.gov.ua/ storage/app/media/zagalna%20serednya/ programy-10-11-klas/2018-2019/fizika-10-11-avtorskij-kolektiv-pid-kerivnicztvom-lokte va-vm.pdf .
Бузько В. Л., Величко С. П. Дистанційна освіта в загальноосвітній школі у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. Вип. 20. С. 68–70.
Янишина, В. М. Інформаційні технології на уроках фізики та астрономії // Фізика в школах України. 2013. № 10. С. 7–8.
Волчанський О. В. Вивчення властивостей теплових хвиль за допомогою віртуальної лабораторії // Інформаційні технології в професійній діяльності: Матеріали XІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 30 жовтня 2019 року). Рівне: РВВ РДГУ. 2019. C. 48–50.