ВИКЛАДАЧ-ІННОВАТОР ЯК ОРГАНІЗАТОР УЧІННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз, синтез, узагальнення для вивчення наукової літератури з проблем дослідження; системно-структурний (класифікація, систематизація); аналітичний метод дослідження для визначення загальних та індивідуальних закономірностей, тенденцій розвитку й характеристик за класифікаційними ознаками професіограм викладачів у післядипломній педагогічній освіті, зокрема інноваторів, концептуалізовано функції, принципи і технології їхньої підготовки.
Посилання
Інновації у вищій освіті: глосарій термінів і понять / за ред. І. В. Артьомова. Ужгород: ПП «АУТДОР – ШАРК», 2015. 160 с.
Інноваційна Україна 2020 : національна доповідь / за заг. ред.В. М. Гейця та ін. НАН України. Київ, 2015. 336 с.
Інноваційна діяльність вчителя : термінологічний словник / за заг. ред.О. І. Огієнко. НАПН України. Київ, 2016. 120 с.
Національний освітньо-науковий глосарій. Київ : ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. 524 с.
Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності : наказ Міністерства освіти і науки України від 11.07.2017 № 994. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1171-17#Text (дата звернення 04.08.2020).