ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Анотація
Представлено авторську модель професійно орієнтованої комунікативної підготовки курсантів у відомчих закладах освіти Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Модель має відповідну структуру взаємопов'язаних структурних компонентів, зміст і характеристики яких описані. Узагальнено фактори, що сприяють ефективній комунікативній підготовці майбутніх офіцерів: формування ціннісного ставлення до майбутньої професії; впровадження інтерактивних методів навчання; вдосконалення навчально-методичного забезпечення професійно орієнтованого комунікативного навчання курсантів; оптимізація суб'єктно-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу при моделюванні ситуацій професійного спілкування.
Посилання
Meshchaninov, O. (2005). Suchasni modeli rozvytku universytet•sʹkoyi osvity v Ukrayini: monohrafiya. [Modern models of development of university education in Ukraine: monography]. Mykolaiv.
Nenko, Yu. P. (2018). Kontseptsiya profesiyno oriyentovanoyi komunikatyvnoyi pidhotovky maybutnikh pratsivnykiv tsyvilʹnoho zakhystu. Teoretychna ta dydaktychna filolokhiya. Seriya «Pedakhokhika».[The concept of professionally oriented communicative training of future civil protection service officers. Teoretychna i dydaktychna filolohiia. Seriia «Pedahohika» ]. Pereiaslav-Khmelnytskyi.
Pro zatverdzhennya Posibnyka z kvalifikatsiynykh kharakterystyk profesiy pratsivnykiv tsyvilʹnoho zakhystu: Nakaz DSNS №707 (2018 r., 05 hrudnya. [On approval of the Guidebook of Qualification Characteristics of Professions of Civil Protection Workers: Nakaz DSNS №707 (2018, December 05) ]. Kyiv.
Stelmakh, O. V. (2016). Psykholohichni umovy formuvannya profesiynoyi YA-kontseptsiyi maybutnikh ryatuvalʹnykiv. [Psychological conditions for the formation of a professional I-concept of future rescuers]. Ostroh.
Kalashnik, N., Hora, V. (2017). Modelyuvannya systemy pidhotovky maybutnikh ryatuvalʹnykiv do profesiynoyi diyalʹnosti v umovakh tryvaloyi fizychnoyi napruhy. [Modelling the system of preparation of future rescuers to professional activity in conditions of long-term physical stress].
Lee Fang Chew, Hsuan-Hua Chen. (2016). Motyvatsiya, rozbizhnistʹ u navchanni ta realʹnistʹ ta psykholohichnyy vplyv sered ryatuvalʹnykiv Tayvany. [Motivation, training–reality discrepancy and psychological influence among lay rescuers in Taiwan].
Lytovchenko, I., Ohiienko, O., Sbruieva, A. & Sotska, H. (2018). Vykladannya anhliysʹkoyi movy dlya konkretnykh tsiley dlya doroslykh, shcho navchayutʹsya v universyteti: metody, yaki pratsyuyutʹ. [Teaching English for specific purposes to adult learners at university: methods that work].
Taimasov, Yu. S., Boichuk, Yu. D. (2014). Naukovo-metodychna modelʹ rozvytku profesiynoyi kompetentnosti fakhivtsiv pozhezhno-ryatuvalʹnoyi sluzhby u systemi pidvyshchennya kvalifikatsiyi. Zasoby navchalʹnoyi ta naukovo-doslidnoyi roboty, [Scientific-methodical model of development of professional competence of specialists of fire and rescue service in the system of professional development. Means of educational and research work].
Vodovozov, V., Raud, Z., Detsiuk, T. (2018). Modelʹ pozaklasnoyi roboty zi studentamy inzhenernykh spetsialʹnostey. [The model of extracurricular work with students of engineering specialties].