ЗМІСТ І ФОРМИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Анотація
В статті розкрито особливості підготовки вчителів іноземних мов в університетах Німеччини. Автор розкриває: відмінності підготовки германіста від підготовки вчителя іноземної мови: остання не обмежується науковими знаннями певного фаху (групи предметів); аспекти кваліфікації майбутніх вчителів іноземних мов.
Реалізація змісту підготовки викладачів іноземних мов забезпечується адекватними формами організації навчального процесу. Ілюстративні лекції, семінарські та практичні заняття, кейс-стадіз або розгляд ситуацій, заняття-тренінги в мікрогрупах, проектне навчання, автономне навчання. Традиційними формами контролю успішності навчання є поточний і підсумковий контроль.
Посилання
Altrichter H. Lehrer erforschen ihren Unterricht / H. Altrichter, P. Posch. – Klinkhardt, Bad Heilbrunn, 1990. Р. 153–208.
Antonie L. The History of Education Today / L. Antonie. – Paris: UNESCO Press, 1985. 117 p.
Arbeit und Talent des Lehrers: Begegnungen und Gedänken. Ein Buch für Lehrer von A.Е. Kondratenkov // Pädagogik. – 1987. – Heft 5. – Р. 443–446.
Armbruster B. Handbuch der Lehrplätze: zu Unterrichtsmedien für Lehrer in Schule und Weiterbildung / B. Armbruster, O. Hertkorn. – Klinkhardt, 1979. 128 р.
Aufbaustudiengänge an Hochschulen in Deutschland. – Bonn, 1997. – 6 Aufl. 206 Р.
Ausbilden und Fortbilden: Krisen und Perspektiven der Lehrerbildung (Hrsg.). – Klinkhardt, 1991. 167 р.
Bastian J. Freie Arbeit und Projektunterricht / J. Bastian. – Pädagogik. – 1993. – Heft 10. Р. 5–9.