ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЯВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА
Анотація
Ґрунтуючись на теоретичних узагальненнях визначено, що професійне самовиявлення майбутнього викладача це узагальнена характеристика його особистості, що пояснює стан вияву її розвитку як професіонала, за допомогою активізації професійного призначення, досягнень у професійному саморозвитку, демонструванні професійного самоствердження. Запропоновано критерії та рівні професійного самовиявлення майбутнього викладача.
Посилання
Абульханова-Славская К. А. Психологические и жизненные потери. Психология личности в условиях социальных изменений. М. : РАН. Ин-т психологии, 1993. С. 7–20
Бездухов В. П. Гуманистическая направленность учителя. Самара – Спб: Изд. СамГПУ, 1997. 172 с.
Брушлинский А. В. Субъект менталитета и ментальность субъекта. Российский менталитет. Психология личности, сознание, социальные представления. М. : РАН. Ин-т психологии, 1996. С. 28–33.
Довга Т. Я. Елементи іміджотворчості у навчально-професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» : зб. наук. пр. Дрогобиц. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. Дрогобич, 2016. Вип. 3/35. С. 100–108
Ляшенко Р. О. Професійна самоактуалізація майбутнього викладача-філолога: монографія. Харків: Мачулін, 2019. 240 с.
Радул В. В. Соціальна зрілість особистості: монографія. Харків: Мачулін, 2017. 442 с.
Сластёнин В. А. Гуманистическая пара-дигма педагогического образования. Магистр. 1994. №6. С. 2–7.