ФОРМУВАННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Сергій Іванович Петренко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка https://orcid.org/0000-0002-3089-6499
  • Неля Валентинівна Дегтярьова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка https://orcid.org/0000-0001-9590-4915
Ключові слова: компетентність; інформаційно-комунікаційні технології; ІКТ-компетентність; ІКТ-компетентність викладача; заклади вищої освіти; післядипломна освіта; підвищення кваліфікації

Анотація

У роботі представлено актуальність та проблеми підвищення рівня ІКТ-компетентності викладачів неінформатичних дисциплін. Проаналізовано дослідження та публікації, у яких розглядаються різні аспекти поняття компетентностей щодо застосування та володіння інформаційно-комунікаційними технологіями та рівнів зазначених компетентностей.

Посилання

Биков В. Ю., Лапінський В. В., Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення. Комп'ютер у школі та сім'ї. № 2, 2012. С. 3–6.

Гуржій А. М., Овчарук О. В. Дискусійні аспекти інформаційно-комунікаційної компе-тентності: міжнародні підходи та українські перспективи. Інформаційні технології в освіті. Вип. 15, 2013. С. 38–43.

Жалдак М. І. , Рамський Ю. С. , Рафальська М. В. Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті. Вища школа. №10. 2009. C. 44–52

Морзе Н. В., Кочарян А. Б. Модель стандарту ІКТ-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. т. 43, Вип. 5, С. 27–39, 2014. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/6198

Петрук В. А. Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій, монографія, Вінниця, ВНТУ. 2011. 285 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Петренко, С. І., & Дегтярьова, Н. В. (2020). ФОРМУВАННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 150-155. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-150-155