ФОРМУВАННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Анотація
У роботі представлено актуальність та проблеми підвищення рівня ІКТ-компетентності викладачів неінформатичних дисциплін. Проаналізовано дослідження та публікації, у яких розглядаються різні аспекти поняття компетентностей щодо застосування та володіння інформаційно-комунікаційними технологіями та рівнів зазначених компетентностей.
Посилання
Биков В. Ю., Лапінський В. В., Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення. Комп'ютер у школі та сім'ї. № 2, 2012. С. 3–6.
Гуржій А. М., Овчарук О. В. Дискусійні аспекти інформаційно-комунікаційної компе-тентності: міжнародні підходи та українські перспективи. Інформаційні технології в освіті. Вип. 15, 2013. С. 38–43.
Жалдак М. І. , Рамський Ю. С. , Рафальська М. В. Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті. Вища школа. №10. 2009. C. 44–52
Морзе Н. В., Кочарян А. Б. Модель стандарту ІКТ-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. т. 43, Вип. 5, С. 27–39, 2014. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/6198
Петрук В. А. Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій, монографія, Вінниця, ВНТУ. 2011. 285 с.