ДО ПРОБЛЕМ ГУМАНІЗАЦІЇ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
У статті розглядаються основні принципи та цілі гуманізації в педагогічному процесі. У науковій літературі гуманізація освіти розглядається з психолого-педагогічної, філософської та соціологічної точки зору.
Велика кількість наукових працівників бере участь у вивченні різних проблем теорії та практики гуманізації освіти, проблеми вдосконалення цього процесу привертає увагу багатьох дослідників.
Посилання
Bartolomé, L. I. (1994). Beyond the methods fetish: Toward a humanizing pedagogy. Harvard Educational Review, 64 (2), Р. 173–194
Bell, L., & Schniedewind, N. (1989). Realizing the promise of humanistic education: A reconstructed pedagogy for personal and social change. Journal of Humanistic Psychology, 29, Р. 200–223
Cammarota, J., & Romero, A. (2006). A critically compassionate intellectualism for Latina/o students: Raising voices above the silencing in our schools. Multicultural Education, 14 (2), Р. 16–23
Freire, P. (1970). Pedagogy of the oppressed. New York, NY: Continuum.
Freire, P. (1985). The politics of education: Culture, power and liberation. New York, NY: Bergin & Garvey.
Frymer, B. (2005). Freire, alienation, and contemporary youth: Toward a pedagogy of everyday life. Inter Actions: UCLA Journal of Education and Information Studies, 1. Retrieved from: https://escholarship.org/uc/item/5wd2w4gs
Jennings, L. B., & Da Matta, G. B. (2009). Rooted in resistance: Women teachers constructing counter-pedagogies in post-authoritarian Brazil. Teaching Education, 20, Р. 215–228
Law, Lindsay Paige. (2015) «Humanizing education: teacher leaders influencing pedagogical change». Graduate Theses and Dissertations. 14361. Iowa State University.
Price, J. N., & Osborne, M. D. (2000). Challenges of forging a humanizing pedagogy in teacher education. Curriculum and Teaching, 15 (1), Р. 27–51
Roberts, P. (2000). Education, literacy, and humanization: Exploring the work of Paulo Freire. Westport, CT: Bergin & Garvey. Roberts, 2000. Р. 13–14
Salazar, Maria del Carmen (2013). A humanizing Pedagogy. Reinventing the principles and practice of education as a journey toward liberation. 37(1), Р. 121–148