КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У СВІТЛІ ПАРАДИГМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті проаналізовано сутність категорій «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція» у науковій літературі як змістовної складової парадигми неперервної освіти. Визначено актуальність компетентнісного підхіду як однієї з умов неперервного професійного зростання вчителя у процесі модернізації системи освіти.
Посилання
Антіпова Н. П. Сутність поняття «компетентнісний підхід» в науково-педагогічній літературі / Н. П. Антіпова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія. – 2014. – Вип. 199(1). – С. 28–32.
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
Гершунский Б. С. Педагогические аспекты непрерывного образования / Б. С. Гершунский // Вестник высшей школы. – Москва, 1987. – № 8. – С. 15–22.
Делор Ж. Образование: сокрытое сокровище / Ж. Делор. – ЮНЕСКО, 1996. – 37 c.
Добровольська-Піпіч І. Є. Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя / І. А. Добровольська-Піпіч // Педагогічний альманах. – Херсон, 2014. – Вип. 24 – С. 121–126.
Зеер Э. Ф. Личностно-развивающее профессиональное образование / Э. Ф. Зеер. – Екатеринбург: Изд-во ГОУВПО, 2006. – 170 с.
Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – Москава, 2003. – №5. – С. 34–42.
Зязюн І. А., Крамущенко Л. В., Кривонос І. Ф. Педагогічна майстерність: підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін. – К.: Вища школа, 2004. – 286 с.
Игнатьева Е. О менеджменте знаний и неявном знании в образовании / Е. Игнатьева // Высшее образование в России. – Москва, 2006. – №12. – С. 36–41.
Лейко С. В. Поняття «компетенція» та «компетентність»: теоретичний аналіз / С. В. Лейко // Педагогічний процес: теорія і практика. – Київ, 2013. – Вип. 4. – С. 128–135.