КРЕАТИВНІ МЕТОДИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Анотація
У публікації розглянуто сутність дослідницької компетентності майбутнього вчителя у вищій школі, деякі аспекти її формування. Зокрема, з’ясовано сутність дефініцій «метод навчання», схарактеризовано підходи до класифікації методів навчання. З позицій особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів розглянуто використання продуктивних методів, з урахуванням специфіки їх застосування саме для майбутніх учителів. Крім того, детально описано креативні методи навчання, що сприятимуть цілеспрямованій підготовці вчителя-дослідника.
Посилання
Бойко А. М. Педагогічна система «методологія – теорія – практика» / А. М. Бойко // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В. Г. Короленк – Полтава – 2007. – Вип. 5 (57) – C. 5-19.
Бурчак Л. В. Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя хімії в системі вищої освіти / Л. В. Бурчак. – автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук – спец. 13.00.04 – Теорія та методика професійної освіти – Полтава – 2011. – 20 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. Наук України; [ гол. ред. В. Г. Кремень ]. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Загвязинский В. И. Теория обучения: Современная интерпретация: Учеб. пособие для студентов высш. пед. учеб. заведений / В. И. Загвязинский – Москва: Академия – 2011. – 192 с.
Креативная педагогика. Методология, теория, практика / под ред. д.т.н., проф. В. В. Павлова, акад. РАО Ю. Г. Круглова – Москва: БИНОМ. Лаборатория знаний – 2012. – 319 с.
Подласый И. П.Продуктивная педагогика: книга для учителя / И. П. Подласый – Москва: Народное образование – 2003. – 496 с.
Химинець В. В. Інноваційна освітня діяльність / В. В. Химинець – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 360 с.
Хуторской А. В.Современная дидактика : учеб. Пособие / А. В. Хуторской – Москва: Высш. шк., 2007. – 639 с.