ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ STEАM-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ОСНОВНОЇ ШКОЛИ (ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД)
Анотація
Стаття присвячена проблемам використання освітніх електронних платформ для організації STEAM-орієнтованого навчального середовища. Метою статті є проаналізувати зарубіжний досвід використання освітніх електронних платформ для організації STEАM-орієнтованого навчального середовища основної школи та визначити основні вимоги до них. Проаналізовано науково-педагогічну, методичну, спеціальну літературу та міжнародні освітні електронні платформи для організації STEAM-орієнтованого навчального середовища основної школи. Виявлені основні вимоги до цих платформ, а саме: вони мають включати профілі вчителів та учнів; електронний клас; форум для дискусій; відкриті електронні освітні ресурси, що включають в себе ресурси для учнів і ресурси для вчителів; календар основних заходів, ІКТ, що забезпечують комунікацію та співробітництво між учасниками освітнього процесу; ІКТ, що сприяють розвитку STEAM освіти і її впровадженню у навчально-виховний процес основної школи; інструменти для онлайн оцінювання та самооцінювання вмінь та навичок у галузях STEAM освіти; лабораторії STEAM освіти, що можуть включати в себе симулятори, ігри, імітаційні моделі та ін. Перспективами подальших досліджень є проектування освітньої е-платформи для організації STEAM-орієнтованого навчального середовища відповідно до визначених у статті вимог.
Посилання
Положення про Національну освітню електронну платформу. 2018. – URL: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0702-18 (дата звернення: 20.03.2019).
Jacina Leong ‘When You Can’t Envision, You Can’t Give Permission’: Learning and Teaching Through A STEAM Network. Submitted in fulfillment of the requirement for the degree of Master of Arts (Research). Creative Industries Faculty Queensland University of Technology. 2017. 140 р
Qayumi K. Electronic Platform for Education and Research (e-PER) A Virtual Learning Environment Designed for Inter-Professional Health Education. J Community Med Health Educ 3:229.2013. – URL: 10.4172/2161-0711.1000229 (дата звернення: 20.03.2019).
Sousa D. A., & Pilecki T. From STEM to STEAM: Using brain-compatible strategies to integrate the arts. 2013. – URL: http://amazon.com (дата звернення: 20.03.2019).
Weller M. Virtual Learning Environment: Using, choosing and developing your VLE. Taylor and Francis, New York. Mar 20, 2007. Education. – 192 p.