ТЕХНОЛОГІЯ НАОЧНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ

  • Аркадій Миколайович Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0002-7865-4704
  • Оксана Михайлівна Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0001-9103-1272
Ключові слова: технологія наочного навчання, інновація, STEM, SMART, електронне навчання

Анотація

В статті обґрунтовано застосування технології наочного навчання в професійній підготовці майбутніх учителів фізики. Технологію розглянуто як інтегроване середовище інновацій: STREAМ, SMART, електронного і мобільного навчання, тощо. Розкрито структуру навчального заняття і продемонстровано наступність етапів і характерних рис технології. Виявлено позитивний вплив технології на формування емоційної сфери майбутніх педагогів, розвиток мотивації та педагогічної рефлексії. Наочно продемонстровано доцільність і педагогічну ефективність навчального експерименту як основи технології наочного навчання.

Посилання

Кух А. М., Костюкевич Д. Я., Елементи технології наочного навчання / А.М. Кух, Д.Я. Костюкевич – URL: http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/35296/31392 (дата звернення 06.11.2019)

Попов, Маркони, Тесла: кто на самом деле изобрёл радио? – URL: http://4pda.ru/2019/03/20/356496/(дата звернення 06.11.2019)

Бранли Эдуард – URL: https://www.eduspb.com/node/219(дата звернення 06.11.2019)

Качер Бровина на полевом транзисторе – URL: https://cxem.net/tesla/tesla39.php(дата звернення 06.11.2019)

Таинственные витамины профессора Чижевского – URL: http://ecoflash.narod.ru/arx_pressa.htm(дата звернення 06.11.2019)

І. Є. Тамм. – URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Тамм_Ігор_Євгенович(дата звернення 06.11.2019).

Садовий М. І. Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття: навч. посібн. для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл. / М.І. Садовий, О.М. Трифонова – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – Вид. 2-ге переробл. та доп. – 436 с.

Садовий М.І., Трифонова О.М. Місія І.Є. Тамма: навч.-метод. посібн. / М.І. Садовий, О.М. Трифонова – Кіровоград: Сабоніт, 2011. – 134 с.

Спрінклер Фейнмана – URL: https://wiki.tntu.edu.ua/Спрінклер_Фейнмана(дата звернення 06.11.2019).

Метод самообучения Фейнмана – URL: https://4brain.ru/blog/метод-самообучения-Феймана(дата звернення 06.11.2019).

Метод Фейнмана: три шага, которые позволяют быстро освоить любой предмет. – URL: https://ideanomics.ru/articles/7981 (дата звернення 06.11.2019).

Як створити комп’ютерний скрайбінг? – URL: http://teach-hub.com/yak-stvoryty-kompyuternyj-skrajbinh/ (дата звернення 06.11.2019).

Опубліковано
2019-11-25
Як цитувати
Кух, А. М., & Кух, О. М. (2019). ТЕХНОЛОГІЯ НАОЧНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (183), 19-24. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-183-19-24