ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Анотація
У статті представлено приклад реалізації моделі змішаного навчання із використанням мобільних технологій (на прикладі Google Classroom) у освітньому процесі підготовки майбутніх учителів фізики. Особливістю технології є застосування мобільних пристроїв, що дозволяє реалізувати мобільне навчання. Використання освітньої платформи Google Classroom у системі вищої освіти надає широкі можливості для поглиблення професійних компетентностей майбутніх учителів фізики, що покращує вмотивованість до навчання та сприяє розвитку обдарованої особистості. Використання Classroom дозволяє економити час підготовки до навчання; наочність та інтерактивність інформації при подібній організації сприяє кращому засвоєнню інформації. Можливості мобільного навчання дають змогу викладачу донести до кожного студента-слухача необхідний навчальний матеріал, а слухачеві – отримати необхідну допомогу від викладача в зручний для нього час. Для цього студент не обов’язково повинен перебувати в навчальному закладі.
Посилання
Енциклопедія освіти / Академія педагогічних наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Концепція Нової української школи [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/konczepcziya.pdf
Терещук С. І. Змішане навчання як нова парадигма системи фізичної освіти/ С. І. Терещук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 146. – С. 186-191. – Режим доступу: http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=3421
Терещук С. І. Технологія мобільного навчання: проблеми та шляхи вирішення / С. І. Терещук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 138. – С. 178-180. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_40