СКЛАДОВІ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ «ДЕРЕВООБРОБКИ» У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

  • Максим Юрійович Віляда Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-4780-2062
  • Сергій Іванович Рябець Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7426-1217
Ключові слова: деревообробка, профільна школа, майстерня, технології, ресурсне забезпечення

Анотація

У статті розглядаються основні складові ресурсного забезпечення освітнього процесу при вивченні Технологій з профілем «Деревообробка» у старших класах. Зокрема, здійснено теоретичний аналіз поняття «ресурсне забезпечення» як основоположної компоненти якісного формування фахових компетентностей з навчального предмета «Технології. Деревообробка». Ресурсне забезпечення уроків технологій включає в себе перш за все, приміщення деревообробної майстерні, яке відповідає всім нормативним вимогам чинного законодавства; технічне оснащення майстерні (верстаки, верстати, обладнання та прилади для виконання лабораторних робіт, електрифіковані інструменти тощо); дидактичні матеріали з тематики уроків (інструкційні картки, роздатковий матеріал, банки проектів тощо); методичне забезпечення (навчальні посібники, підручники); матеріальні ресурси (сировина для виготовлення виробів, заготовки); матеріали з техніки безпеки; засоби індивідуального захисту та робочий одяг. Приведено перелік матеріального, технічного та дидактичного забезпечення, необхідного для вивчення конкретних розділів зі спеціалізації  «Деревообробка».

Посилання

Амалицкий В.В. Деревообрабатывающие станки и инструменты: учеб. / В.В. Амалицкий. – М.: Академія, 2002. – 400 с.
Ванін В.В. Оформлення конструкторської документації: навч. посіб./ В.В. Ванін, А.В. Бліок, Г.О. Гнітецька. – 3-тє вид. – К: Каравела, 2003. – 160 с.
Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Технології профільний рівень деревообробка [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20ser ednya/programy-10-11-klas/derevo.pdf .
Российская энциклопедия социальной работы : в 3 т. / [сост.: Л. С. Алексеева и др.]; под. ред. А. М. Панова. – М. : Ин-т социальной работы, 1997. – Т. 2. – 406 с.
Тимків Б.М. Технології. Деревообробка: підруч. для учнів 10 класу загальноосвітніх навч. закладів: профільний рівень/ Б.М. Тимків, Ю.О. Туранов, В.В. Понятишин. – Львів: Світ, 2011. – 288 с.
Тимків Б.М. Шляхи вдосконалення занять з народного декоративно-ужиткового мистецтва в школі: навч. посіб. Б.М. Тимків. – Івано-Франківськ: НМЦ «Українська етнопедагогіка і народознавство» АПН України; Прикарпат. Ун-т, 1996. – 52 с.
Ткачук С.І., Коберник О.М. Основи теорії технологічної освіти : навчальний посібник / С.І. Ткачук, О.М. Коберник // Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2014. – 304 с.
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Віляда, М. Ю., & Рябець, С. І. (2018). СКЛАДОВІ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ «ДЕРЕВООБРОБКИ» У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 63-67. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/316