ЕЛЕКТРОННЕ ОСВІТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ І СТРУКТУРА

  • Дмитрій Сергійович Вербівський Житомирський державний університет ім. Івана Франка https://orcid.org/0000-0002-5238-1189
Ключові слова: електронне освітнє середовище, електронне освітнє середовище навчання математичних дисциплін, інформаційне освітнє середовище, заклад вищої освіти, математичні дисципліни

Анотація

Стаття розкриває проблему дослідження ролі ЕОС навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти України. Визначено сутність поняття «електронне освітнє середовище»; проаналізовано науково-педагогічну та методичну літературу з досліджуваної проблеми; розглянуто переваги використання ЕОС в процесі викладання циклу математичних дисциплін в закладах вищої освіти; визначено методичні вимоги щодо використання ЕОС навчання математичних дисциплін в процесі підготовки бакалаврів математики, принципи їх побудови,структуру та наповнення.

Посилання

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія / В.Ю. Биков. – К. : Атіка, 2008. – 684 с.
Панченко Л.Ф. Інформаційно-освітнє середовище сучасного університету: монографія / Л.Ф. Панченко; Держ. Заклад. «Луган. Нац. Ун-т імені Тараса Шевченка». Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010. – 280 с.
Положення про електронні освітні ресурси. Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 1060 від 01.10.2012. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12.
http://nus.org.ua.
Полат Е. С. Педагогические технологи дистанционного обучения / Е. С. Полат, М. В. Моисеев, А. Е. Петров. – Москва : Академи, 2006.
Опубліковано
2018-10-29
Як цитувати
Вербівський, Д. С. (2018). ЕЛЕКТРОННЕ ОСВІТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ І СТРУКТУРА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 55-58. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/314