ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГОГЇЇ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЛЬОТНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Ключові слова: педагогічні технології, інноваційні технології, мультимедійні технології, інтегровані технології, ігрові технології навчання, групові (колективні) технології, технології індивідуалізації навчального процесу

Анотація

У статті дається характеристика основних педагогічних технологій, які мають найбільше значення для забезпечення нормальної організації процесу фізичного виховання майбутніх авіаційних фахівців й сприяють формуванню професійно значущих якостей та кращому засвоєнню студентами складників здорового способу життя. Актуальним є запровадження цих технологій у процес викладання фізичної культури у льотних вищих навчальних закладах. Подана програма реалізації запропонованих педагогічних технологій в практику льотного вищого навчального закладу (інтегровані технології, технології ігрового навчання, групова технологія навчання, технології індивідуалізації процесу навчання).

Посилання

Бальсевич В. К. Физическая культура для всех и для каждого / В. К. Бальсевич. – М.: ФиС, 1988. – 222 с.

Барчуков І. С. Фізична культура і спорт: методологія, теорія, практика / И. С. Барчуков, А. А. Нестеров. – М.: Academia, 2009. – 528 с.

Виленский М. Я. Здоровый образ жизни студентов: сущность, строение, формирование / М. Я. Виленский. – М.: Сов. спорт, 1996. – С. 14–21.

Волков В. Ю. Комп’ютерні технології освітнього процесу з фізичної культури: матеріали всерос. науч.- практ. конф. / В. Ю. Волков. – СПб., 2000. – С. 67–89.

Даниленко Л. І. Теорія і практика інноваційної діяльності в загальній середній школі // Управління освітою. 2001. – №3. – С. 18–24.

Захарова І. Г. Інформаційні технології освіти / І. Г. Захарова. – 4-те вид., стер. – М.: Academia, 2008. – 192 с.

Лубышева Л. И. Теоретико-методологические и организаторские основы формирования физической культуры студентов: автореф. дис. … д-ра пед. наук / Л. И. Лубышева. – М.: ГЦОЛИФК, 1992. – 40 с.

Островерхова Н. М. Ефективність управління загальноосвітньою школою: соціально-педагогічний аспект / Н. М. Островерхова, Л. І. Даниленко. – К.: Школяр, 1996. – 302 с.

Перспективні освітні технології / За ред. Г.С. Сазоненко. – К., 2000. – 560 с.

Самсонова А. В. Використання інформаційних технологій у фізичній культурі та спорті / А. В. Самсонова, І. М. Козлов, В. А. Таймазов // Теорія і практика фіз. культури. – 1999. – № 9. – С. 22–26.

Селиванова Т. Г. Інформаційні технології освіти / Т. Г. Селиванова // Сучасний олімпійський спорт і спорт всім: VII Міжнар. наук. конгр.: матеріали конф., 24–27 травня 2003 р. – М., 2003. – Т. 3. – С. 332–333.

Фураєв О. Н. До питання комп’ютеризації аналізу виконання спортивних вправ / О. Н. Фураєв // Теорія і практика фіз. культури. – 1996. – № 11. – С. 50–52.

Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність / В. В. Химинець. – Ужгород: Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2007. – 364 с.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Галімська, І. І. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГОГЇЇ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЛЬОТНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 76-82. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/31