ТАКИМ Я ЗНАВ ІВАНА ГУРОВИЧА ТКАЧЕНКА
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі формування сучасної освітньої парадигми нової української школи та місця у ній трудового навчання та виховання. Аналіз діяльності визначних науковців-педагогів другої половини ХХ століття дає основу для висновків щодо подальшого визначення окреслення проблеми упровадження нових форм організації трудового навчання та виховання. Існує думка, що цією проблемою займатися непотрібно, саме поняття трудове виховання нівелюється, особливо частиною сучасних батьків учнів. Проте практика діяльності середніх шкіл Китаю, Німеччини, США, Канади свідчить, що там ідеї кіровоградських директорів шкіл широко використовується нині. Там трудове навчання й виховання молоді визначено пріоритетом держави і юридично закріплено.
Посилання
Сухомлинський В. О. Народний учитель. Вибрані твори : в 5-ти томах. К. : Радянська школа, 1977. 678 с.
Калініченко Н. А. Трудова підготовка учнів сільської школи в Україні. Друга половина ХІХ-ХХ століття: монографія. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2007. 744 с.
Садовий М. І., Трифонова О. М. Богданівський учитель. Наукові записки. Педагогічні науки. Кіровоград, 2014. Вип. 131. С. 26–30.
Девиз – эффективность. Диалог директора Богдановской школы, Героя Социалистического труда И.Г. Ткаченко с президентом Академии наук УССР, Героем Социалистического труда Б.Е. Патоном. Учительская газета. 24 июня 1978.
Максимчук О. В. Система трудового виховання в педагогічній спадщині І.Г. Ткаченка : дис. … канд. пед. наук. К., 2002. 234 с.
Мадзігон В., Левченко Г. Ткаченко Іван Гурович. Трудова підготовка в закладах освіти. 2004. № 3. С. 3–5.