ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «РІВНОВАГА ТІЛ»

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, пізнавальний інтерес, моделювання, рівновага тіл, експериментальні завдання, прикладні питання

Анотація

Стаття присвячена проблемі підвищення ролі практичної спрямованості навчальної інформації з фізики та розвитку пізнавального інтересу студентів до фізики при вивченні теми ”Рівновага тіл”. Запропоновано шляхи удосконалення методики навчання фізики: 1) використання ІКТ як наочного засобу навчання; 2) моделювання процесів; 3) застосування комп’ютерної техніки при виконанні лабораторних і практичних робіт; 4) створення умов для самостійної і проектної роботи; 5) пошук інформації в мережі Інтернет та застосування хмарних технологій; 6) підвищення загальнокультурного рівня освіти студентів, їх професійної обізнаності та рівня практико-орієнтованих знань на основі тлумачення професійних понять та термінів, ознайомлення з сучасними науковими досягненнями і методами дослідження у відповідній галузі. Запропоновано приклади питаннь для обговорення при  закріпленні навчального матеріалу для підвищення пізнавального інтересу до фізики та професійної компетентності студентів.

Посилання

Будова вантажопідйомного механізму. URL: https://domdpk.ru/uk/double-block-for-lifting-the-load-lifting-loads-by-climbers.html (дата звернення: 28.03.2019).
Гельфгат І. М. Фізика (профільний рівень, за навч. програмою автор. колективу під керівництвом Локтєва В. М.) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти. Харків : Вид-во «Ранок», 2018. 272 с.
Засєкіна Т. М., Засєкін Д. О. Фізика і астрономія (профільний рівень, за навч. програмою автор. колективу під керівництвом Ляшенка О. І.). К.: УОВЦ «Оріон», 2018. 304 с.
Идеальное равновесие 3D моделей с Make it Stand. URL: https://www.youtube.com/watch?v=7eJgBrdf60U (дата звернення: 28.03.2019).
Костенко Н. В., Стадніченко С. М. Розвиток пізнавального інтересу студентів під час розв’язування практико-орієнтованих завдань. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173. Ч. ІІ. С. 127 – 130.
Невероятные машины-монстры. URL: https://www.youtube.com/watch?v=jv853jO65aU (дата звернення: 28.03.2019).
Подопригора Н. В. Дидактичні лінії формування змісту природничих дисциплін. Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі : збірник матеріалів міжнародної наук.-практ. конф., 13-15 вересня 2018 р. Херсон, 2018. С. 107–108.
Сиротюк В. Д. Фізика (рівень стандарту, за навч. програмою авт. колективу під керівництвом Ляшенка О. І.) : підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти. Київ : Генеза, 2018. 256 с.
Сергієнко В. П. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках фізики. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 168. С. 209–213.
Садовий М. І., Вовкотруб В. П., Трифонова О. М. Вибрані питання загальної методики навчання фізики : навч. посібн. для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл. Кіровоград : ПП «ЦОП «Авангард», 2013. 252 с.
Топ 10 необычных мостов-трансформеров в Лондоне. URL: https://www.youtube.com/watch?v=PglN7UUkbRs (дата звернення: 28.03.2019).
Фізика (рівень стандарту, за навч. програмою автор. колективу під керівництвом Локтєва В. М.) : підруч. для 10 кл. загал. серед. освіти / В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. Харків : Вид-во «Ранок», 2018. 272 с.
Фізика (рівень стандарту, за навч. програмою автор. колективу під керівництвом Ляшенка О. І.) підруч. для 10 кл. закл. заг. серед. освіти / М. В. Головко, Ю. С. Мельник, Л. В. Непорожня, В. В. Сіпій. Київ: Педагогічна думка, 2018. 256 с.
Як монтують підйомний кран? URL: https://www.youtube.com/watch?v=6RxvlM-0EZ4 (дата звернення: 28.03.2019).
13 игр и приложений для изучения физики. URL: https://newtonew.com/app/13-igr-i-prilozhenij-dlja-izuchenija-fiziki (дата звернення: 28.03.2019).
Geijtenbeek T. Flexible Muscle-Based Locomotion for Bipedal Creatures / Thomas Geijtenbeek, Michiel van de Panne, A. Frank van der Stappen. URL: file:///C:/Users/User/Downloads/Flexible_Muscle-Based_Locomotion_for_Bip.pdf (дата звернення: 28.03.2019).
Хомутенко М.В., Садовий М.І., Трифонова О.М. Комп’ютерне моделювання процесів в атомному ядрі. Інформаційні технології і засоби навчання. 2015. Том 45, №1. C. 78-92.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Стадніченко, С. М., & Костенко, Н. В. (2019). ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «РІВНОВАГА ТІЛ». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(177), 109-113. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/282