ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті розглянуто теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності. Досліджено принципи, підходи та методи формування готовності педагогів до впровадження новітніх освітніх технологій, адаптації до змін у сфері освіти та ефективної взаємодії у сучасному освітньому середовищі. Особливу увагу приділено компетентнісному та особистісно орієнтованому підходам, інтерактивним технологіям навчання та організації педагогічної практики. Окреслено значення інноваційної діяльності для розвитку професійної майстерності та підвищення якості початкової освіти.
В дослідженні розкрито теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності, що відповідає динамічним змінам сучасного освітнього середовища. Акцентовано увагу на важливості гармонійного поєднання теорії та практики, що забезпечує здатність педагогів адаптуватися до впровадження новітніх технологій і формувати ефективну взаємодію з учнями. Висвітлено основні характеристики професійної компетентності, визначені дослідниками професійної початкової освіти, а також компетентнісний підхід до освіти. Результати аналізу педагогічного досвіду сприяли створенню моделі формування готовності майбутніх учителів до міжкультурної комунікації.
Представлено поетапний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкових класів до міжкультурної комунікації в умовах інноваційної діяльності. Розглянуто теоретичну, практичну підготовку та інтеграцію отриманих знань у педагогічну практику. Наголошено на важливості впровадження сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів і технологічних карт. Охарактеризовано основні ознаки інноваційної діяльності, такі як розвиток інтересу до навчання, формування особистості учнів та підвищення якості освіти. Висвітлено вплив технічних, навчальних і позанавчальних інновацій на процес навчання.
Посилання
Vizniuk I. M., Dolynna A. S., Dolynnyi S. S., Palamarchuk O. M. Formuvannia informatsiinoi kompetentnosti v osvitno-profesiinii sferi diialnosti aspirantiv. Orhanizatsiina psykholohiia. ekonomichna psykholohiia. 2023. №1(28). Р. 76-84.
Сапожников С.В. Психологічна підготовка майбутнього учителя до спілкування з учнями: основні завдання. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. 2019. №1 (17). С. 114-122.