ВИХОВНИЙ СЕГМЕНТ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-МІЖНАРОДНИКА
Анотація
У статті здійснено спробу представити можливості удосконалення виховного сегменту професійної підготовки майбутнього фахівця-міжнародника, визначити специфіку виховного середовища закладу вищої освіти, здатного забезпечити його професійно-особистісний розвиток та розширити уявлення про теоретико-методологічне підґрунтя й умови створення саме такого середовища, котре зумовлює як саморозвиток і самореалізацію особистості, так і зміни в системи професійної вищої освіти в цілому.
Посилання
Бабенко Л. В. Соціокультурна зумовленість художньо-естетичного виховання особистості. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Київ. 2014. № 3–4. С. 41–45.
Звіт ректора Київського університету імені Бориса Грінченка за 2017 рік. URL: kubg.edu.ua/images/stories/.../zvit-rektora-2017.pd.
Жаровська О. П. Патріотичне виховання студентів в освітньо-виховному середовищі педагогічного університету: 13.00.07: автореф. дис…канд. пед. наук. Вінниця 2015. 20 с.
Концепція гуманітарного розвитку України на період до 2021 р. (2012 р.). URL: www.lutskrada.gov.ua/.../koncepciya-gumanitarnogo-rozvit.
Концепція розвитку Інституту міжнародних відносин у світлі сучасних вимог до фахівця-міжнародника (1996–2000 рр.).Київ: Інститут міжнародних відносин, 1995. 15 с.
Курняк Л. М., Курняк О. А. Екологічне виховання студентів ВНЗ. Зб. наук. пр. Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». Київ. 2012. № 5. С.109-114.
Rastrygina A. Upbringing's Component in the educational space of a modern institution of higher education //ІІ International Conference «Perspectives of Science and Education», NewYork, 2018. – S. 10–16.