ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ: ПРАКТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ АНГЛІЙСЬКУ МОВУ ЯК ІНОЗЕМНУ
Анотація
У статті досліджуються стратегії навчання лексичних навичок, а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови у зв'язку з необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Обґрунтовано та визначено основні функції використання відповідних методів і прийомів, які значною мірою сприяють ефективному вдосконаленню лексичних навичок. Вивчення іноземних мов стає все більш зростаючою вимогою сучасної освіти. Питання ефективних методів навчання завжди широко обговорювалося у світовому освітньому співтоваристві, оскільки пошук ефективних методів є завданням першорядної важливості.
Cлід зазначити, що поглиблення словникового запасу стосується того, як люди розширюють кількість слів, які вони розуміють, вивчаючи нову мову. Знання слів у другій або іноземній мові є життєво важливим, оскільки читач зможе добре розуміти написаний текст, а мовець зможе передавати основні ідеї за допомогою лексики, навіть якщо він не розуміє, як створити граматично правильне речення.
Вивчаючи мову, студенти повинні зосередитися на стратегіях вивчення лексики. Основна увага приділяється пошуку перешкод, з якими стикаються студенти при вивченні лексики, та зусиллям, які можна докласти для їх подолання за допомогою інноваційних ідей для покращення вивчення та викладання лексики. Сучасні освітні технології, які використовуються для формування комунікативної компетенції студентів при вивченні іноземної мови, є найбільш продуктивними для створення освітнього середовища, що забезпечує особистісно-орієнтовану взаємодію всіх учасників освітнього процесу.
Обговорюються основні стратегії ефективних методів і підходів до навчання лексичних навичок. Протягом всієї роботи ми згадуємо про важливість вдосконалення стратегій навчання лексики у викладанні іноземної мови та різні фактори, які супроводжують цей процес і від яких багато що залежить.
Посилання
Beck, I. L., & McKeown, M. G. (2007). Increasing Young Low-Income Children’s Oral Vocabulary Repertoires through Rich and Focused Instruction. [in English]
Brown, H. D. (2000). Principles of language learning and teaching (4th ed.). New York: Longman. [in English]
Chastain, K. (1998). Developing second language skills (2nd Ed.). Chicago: Harcourt Brace Publishers. [in English]
Murphy, A Richard. (1997). From Practice of Performance: Reading Comprehension. Washington D.C: English Language Programs Division USA Information Agency. [in English]
Nation, P. (2001). Learning Vocabulary in Another Language. Cambridge: Cambridge University Press. [in English]
Marzano, R. J, Building, Pickering D.J. (2004). Academic Vocabulary: Teacher’s Manual. [in English]
Schmitt, R. (2008) Vocabulary: Description, Acquisition and Pedagogy. [in English]
Smith P, Henry and Emerald V, Dechani. (1961). Psychology in Teaching Reading. USA: Prentice-Hall. [in English]
Subekti, N B and Lawson, M J. (2007). Vocabulary Acquisition Strategies of Indonesian Postgraduate Students through Reading. International Education Journal. [in English]
Thornbury, S. (2002). How to Teach Vocabulary. Longman University Press. [in English]