ФОРМУВАННЯ АНГЛІОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ – ЕКОНОМІСТІВ
Анотація
Одне з наших головних завдань сьогодні – навчити студентів ефективно застосовувати різні види навичок в особистих, професійних і суспільних життєвих ситуаціях, навчити їх самостійно знаходити та аналізувати необхідну інформацію, пов'язану з наукою, розширювати необхідні знання означає вміти ділитися відповідними матеріалами, підкреслювати навички, які спрацюють у разі виникнення непередбачених, невизначених, проблемних ситуацій.Стаття присвячена проблемам навчання іншомовної професійно спрямованої лексики майбутніх студентів-економістів. Умовою отримання студентами-економістами якісного освітнього продукту у результаті професійно орієнтованого вивчення англійської мови є оволодіння ними галузевою термінологією.
Зазначається, що проблеми засвоєння лексики, особливо професійно орієнтованої, пов'язані з недостатньою розробленістю сучасних технологій навчання іншомовної лексики. У статті розкриваються ефективні форми роботи зі студентами щодо формування лексичної компетенції. Автор робить висновок, що проблема формування мовної компетенції (професійного говоріння), а саме лексичної як її складової, є досить актуальною для нашого суспільства. Тому особлива увага приділяється проблемі формування лексичної компетенції в процесі навчання іноземної мови студентів-економістів.
Описано алгоритм навчання, який складається з трьох основних етапів; подано приклади завдань до вправ на закріплення вивченої лексики; показано систему роботи над уведенням і закріпленням економічної лексики.
Посилання
Zadorozhna, I. P. (2012). Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsiyi samostiynoyi roboty maybutnikh uchyteliv z ovolodinnya anhlomovnoyu komunikatyvnoyu kompetentsiyeyu [Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsii samostiinoi roboty maibutnikh uchyteliv z ovolodinnia anhlomovnoiu komunikatyvnoiu kompetentsiieiu]: dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.02. Kyyiv. nats. linhv. un-t. Kyyiv. 770 s. [in Ukrainian].
Semenchuk, YU. O. (2006). Psykholoho-pedahohichni peredumovy formuvannya leksychnoyi kompetentsiyi u studentiv ekonomichnykh spetsialʹnostey [Psykholoho-pedahohichni peredumovy formuvannia leksychnoi kompetentsii u studentiv ekonomichnykh spetsialnostei]. Psykholohiya i suspilʹstvo. № 4. S. 123–128. [in Ukrainian].
Semenchuk, YU. O. (2007). Formuvannya anhlomovnoyi leksychnoyi kompetentsiyi u studentiv ekonomichnykh spetsialʹnostey zasobamy interaktyvnoho navchannya [Formuvannia anhlomovnoi leksychnoi kompetentsii u studentiv ekonomichnykh spetsialnostei zasobamy interaktyvnoho navchannia]: dys. … kand. ped. nauk.: 13.00.02. Kyyiv. nats. linhv. un-t. Kyyiv. 280 s. [in Ukrainian].
Shymansʹka, V. V. (2023). Etapy i pidsystema vprav dlya formuvannya leksychnoyi kompetentnosti v profesiyno oriyentovanomu usnomu anhlomovnomu spilkuvannya maybutnikh ekolohiv [Etapy i pidsystema vprav dlia formuvannia leksychnoi kompetentnosti v profesiino oriientovanomu usnomu anhlomovnomu spilkuvannia maibutnikh ekolohiv]. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho universytetu. Seriya: «Pedahohika. Sotsialʹna robota». № 2(53). S. 147–151. [in Ukrainian].
Rychka, T. I., Lisovska R. K. (2022). Formation of the foreign language lexical competence: theoretical dimension. Innovatsiina pedahohika. Vyp. 43(2). S. 97–99. [in English].
Sabitova, I. S. (2023). Educational Content Aimed at the Formation of Lexical Competence of Future Specialists in the Field of Technology. Web of Scientists and Scholars: Journal of Multidisciplinary Research 1. № 2. P. 18–23. [in English].