ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩІЙ ОСВІТІ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ MOODLE

Ключові слова: MOODLE, організація освітнього процесу, туризм, оцінювання досягнень студентів

Анотація

У статті викладено загальні положення про дистанційну форму здобуття освіти. Наведено назви платформ для дистанційного навчання, зокрема Google Meet, Cisco Webex Teams, Moodle, Google Hangout, Zoom та ін., котрі використовуються в закладах вищої освіти України. Описано систему електронного навчання закладу вищої освіти на базі системи управління навчальним контентом MOODLE та особливості її використання для організації навчального процесу на різних формах навчання (очної, заочної, дистанційної) в закладах вищої освіти. Охарактеризовано можливості, які надає система управління освітнім контентом MOODLE закладам освіти: реалізувати модульну організацію освітнього процесу за вимогами Болонської декларації; інтегруватися заклади вищої освіти до європейського науково-освітнього простору, створити Internet-середовище для електронних форм навчання, організувати повноцінний освітній процес, включаючи засоби навчання, систему контролю й оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти, а також інші необхідні складові системи електронного навчання.

Система MOODLE включає набір модулів, використання яких надає можливість співпрацювати на рівнях «студент-студент» і «студент-викладач», зокрема це такі модулі: анкета, опитування, глосарій, урок, семінар, робочий зошит, чат, форум, тест і т.п. Платформа MOODLE створена для впровадження в освітній процес вищого, а також розвиток творчого підходу в навчанні через використання різних способів розміщення матеріалу і застосування індивідуального підходу до студентів.

Запропоновано структуру електронного навчального курсу «Економіка туризму» ДВНЗ КНЕУ при підготовці бакалаврів зі спеціальності «Туризм». Розглянуто організацію автоматизованого контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів у системі електронного навчання. методичного матеріалу щодо індивідуально-консультативної роботи, самостійної роботи здобувача освіти, виконання індивідуальних завдань, домашніх письмових (розрахункових та аналітичних) завдань з різних тем, створення комп’ютерних презентацій.

Посилання

Використання системи електронного навчання MOODLE для контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів ВНЗ: методичний посібник / Ю.В. Триус та ін.; за ред. Ю.В. Триуса. Черкаси: МакЛаут, 2010. 200 с.
Мальська М. П., Рутинський М. Й., Білоус С. В., Мандюк Н. Л. Економіка туризму: теорія та практика : підручник. Київ: «Центр учбової літератури», 2016. 554 с.
Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text (дата звернення: 21.01.2024)
Франчук В. М. Методичні рекомендації по створенню тестових завдань та тестів в системі управління навчальними матеріалами MOODLE. Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. 58 с.
Громоздова Л. В. Навчальне-методичне забезпечення для дистанційного навчання з використанням платформи MOODLE з дисципліни «Економіка туризму» для студентів за напрямом підготовки 6.140103 «ТУРИЗМ» галузь знань, 1401 «Сфера обслуговування». Навчально-методичне видання. Київ : КНЕУ, 2020. 22 с.
Громоздова Л. В. Робоча програма з дисципліни «Економіка туризму» для студентів за напрямом підготовки 6.140103 «ТУРИЗМ» галузь знань, 1401 «Сфера обслуговування». Навчально-методичне видання. Київ: КНЕУ, 2023. 20 с.
Смирнова-Трибульска Є. М. Дистанційне навчання з використанням системи MOODLE : навчально-методичний посібник. Херсон : Айлант, 2007. 492 с.
Опубліковано
2024-02-05
Як цитувати
Кашина, Г. С., Громоздова, Л. В., & Косяк, І. В. (2024). ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩІЙ ОСВІТІ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ MOODLE. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (213), 17-21. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-213-17-21