НАВЧАЛЬНИЙ МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. «ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ ФІЗИКИ»

  • Роман Данилович Банак Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-5790-7792
  • Василь Володимирович Єфименко Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-3595-6139
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчально-інформаційне середовище, віртуальний кабінет, віртуальні предметні спільноти, форми використання інформаційно-комунікаційних технологій

Анотація

Матеріали даної статті присвячені визначенню форм та необхідних компонентів використання нових технологій навчання вчителями природничих наук, видів діяльності, що підтримуються у сучасному інформаційному просторі, можливості використання віртуальних технологій для організації «віртуального навчального кабінету», дано визначення «віртуального кабінету» його принципи побудови, визначено ролі для використання у «віртуального кабінету», визначено чотири переваги щодо використання мобільного застосунку «віртуального навчального кабінету», окреслено його основні структурні блоки.

Констатуючи процес інтеграції інформаційних технологій в усі сфери діяльності в тому числі й у сферу освіти, ми чітко повинні розуміти, що вчитель повинен використати цю інтеграцію для реалізації об’єктивних умов для забезпечення освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти.

Використання сучасних технологічних пристроїв, дає можливість використовувати віртуальні технології як звичайні засоби навчання. Інформаційно-комунікаційні технології з високою якістю навчальних рис можуть дозволити учням отримувати знання з природничих дисциплін, зокрема фізики, як у формі дистанційного навчання та і під час навчання у навчальному кабінеті. Як наслідок, процес навчання більше не можна розглядатися лише як діяльність в класі. Використовуючи сьогоднішні технології, учні можуть отримати знання де завгодно і в будь-який час, коли вони цього потребують або забажають. Враховуючи важливість фізики в реальному житті і те що фізика є однією з найважливіших дисциплін, яка потрібна індивідуумам – фізика повинна бути цікавою та зрозумілою. З цією метою знання з фізики повинні звертатися до різних способів навчання і бути доступними для учнів будь-де та будь-який час. Автори охарактеризували навчальний мобільний застосунок з позиції його використання як: навчального засобу, який дозволяє мобільно працювати з різними навчальними матеріалами та обмінюватися інформацією між учасниками освітнього процесу.

Використання новітніх інноваційних технологій передбачає педагогічні інновації; розробку та впровадження у навчальний процес віртуальні середовища такі як навчальні мобільні застосунки, починаючи з педагогічних можливостей, щоб максимізувати результати освітнього процесу.

Посилання

Василенко Н.В. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Психологопедагогічні науки. 2014. № 5. С. 79-83. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_5_16
Литвинова С. Г. Технології навчання учнів у хмаро орієнтованому навчальному середовищі загальноосвітнього навчального закладу. Інформаційні технології і засоби навчання. 2015. № 3 (47). С. 49-66. URL: http://journal.iitta.gov.ua
Морзе Н.В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом у навчанні. Комп’ютер у школі та сім’ї. №6 (86). 2010. С.10-14.
URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/
handle/123456789/38763/Yefymenko.pdf?sequence=1
URL: https://itknyga.com.ua/
Навчально-інформаційне середовище "Віртуальний кабінет фізики". URL: http://ph.org.ua/
Опубліковано
2024-03-10
Як цитувати
Банак, Р. Д., & Єфименко, В. В. (2024). НАВЧАЛЬНИЙ МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. «ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ ФІЗИКИ». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (212), 160-165. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-212-160-165