ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ВЧИТЕЛЯМИ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ

  • Катерина Сергіївна Пугачова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0001-6376-4305
Ключові слова: цифрові засоби, оцінювання студентів, інтерактивні тести, онлайн-платформи, аналітичні інструменти, сучасні методики оцінювання

Анотація

Ця стаття розглядає використання цифрових засобів вчителями іноземних мов для проведення оцінювання студентів. Основний акцент зроблено на чотирьох ключових аспектах: інтерактивні тести та вправи, онлайн-платформи для оцінювання, аналітичні інструменти та сучасні методики оцінювання. Аналізується, як кожен з цих підходів сприяє підвищенню об'єктивності, ефективності та інтерактивності оцінювання, а також розглядаються потенційні виклики, пов'язані з їх впровадженням. Стаття надає цінні вказівки щодо застосування цих технологій у навчальному процесі, підкреслюючи їхній внесок у розвиток комплексного розуміння мовних навичок та активне залучення студентів у процес навчання. Цифрові засоби надають учителям іноземної мови додаткові можливості для викладання навчального предмета, окрім тих, що пропонують паперові підручники. Вчителю важливо розуміти, що вони собою являють та як їх можна застосовувати під час роботи з учнями. Варто проводити оцінювання педагогічної цінності цифрових засобів, щоб з’ясувати, як вони відповідають принципам вивчення іноземних мов і поставленим учителем навчальним завданням. Цифрові засоби надають учителям іноземної мови додаткові можливості для викладання навчального предмета, окрім тих, що пропонують паперові підручники. Вчителю важливо розуміти, що вони собою являють та як їх можна застосовувати під час роботи з учнями. Варто проводити оцінювання педагогічної цінності цифрових засобів, щоб з’ясувати, як вони відповідають принципам вивчення іноземних мов і поставленим учителем навчальним завданням.

Посилання

Online Assessment, Measurement and Evaluation: Emerging Practices. The Turkish Online Journal of Distance Education, № 7, 2006. Р. 185–188.
Carrier M. E., Damerow, R.M., & Bailey, K.M. Digital Language Learning and Teaching: Research, Theory, and Practice. 2017. URL: https://doi.org/10.4324/9781315523293
Ko, S., Liu, X., & Wachira, P. Assessment in Online and Blended Learning Environments. 2015.
Plaza, S. M. Martín-Monje, E., Elorza, I., & García Riaza, B. (Eds.). 2016. Technology-enhanced language learning for specialized domains: Practical applications and mobility. Revista Espanola De Linguistica Aplicada. № 30, 2017. Р. 422–427. URL: https://doi.org/10.1075/resla.30.1.18mol
Опубліковано
2023-11-10
Як цитувати
Пугачова, К. С. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ВЧИТЕЛЯМИ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (211), 262-266. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-211-262-266