ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА-ПЕДАГОГА ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ
Ключові слова:
особистість, активність, професійна соціалізація майбутнього викладача-педагога, професійна позиція майбутнього викладача-педагога
Анотація
У статті автор на основі теоретичних узагальнень уточнює сутність поняття «професійна позиція майбутнього викладача-педагога» та доводить, що професійна позиція активізує процес його професійної соціалізації. Фактичний матеріал засвідчує, що процес розвитку професійної позиції задля активізації професійної соціалізації діяльності студентів, майбутніх педагогів, виявляється в посиленні професійної спрямованості, професійного інтересу, у розвитку професійних здібностей, умінь, навичок, професійної самосвідомості студентів.
Посилання
Абульханова-Славская К. А. Активность и сознание личности как субъекта деятельности / К. А. Альбуханова-Славская // Психология личности в социалистическом обществе. – М., 1989. – С. 110–133.
Анциферова Л. И. Личность с позиции динамического подхода / Л. И. Анциферова. – М.: Наука, 1990. – С. 7–17.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь, ВТФ Перун, 2004. – 1440 с.
Вершловский С. Г. Общее образование взрослых: стимулы и мотивы: монография / С. Г. Вершловскй. – М.: Педагогика, 1987. –184 с.
Грицькова Н. В. Формування соціально-професійної мобільності майбутніх учителів в освітньому просторі вищого навчального закладу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня. канд. пед. наук / Н. В. Грицькова. – Луганськ, 2013. – 22 с.
Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М.: Академия, 1996. – 278 с.
Мясищев В. Н. Психология отношений / В. Н. Мясищев. – М.: Институт практической психологии, 1995. – 335 с.
Радул В. В., Галета Я. В. Основи соціалізації особистості: навчальний посібник / В. В. Радул, Я. В. Галета. – Кіровоград: ФО-П Александрова М. В., 2013. – 232 с.
Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сла-стенин. – М.: Академия, 2003. – 576 с.
Темченко О. В. Педагогические условия формирования профессиональной позиции учителя общеобразовательной школы: автореф. дис. … канд. пед. наук / О. В. Темченко. – Харьков, 2010. – 24 с.
Анциферова Л. И. Личность с позиции динамического подхода / Л. И. Анциферова. – М.: Наука, 1990. – С. 7–17.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь, ВТФ Перун, 2004. – 1440 с.
Вершловский С. Г. Общее образование взрослых: стимулы и мотивы: монография / С. Г. Вершловскй. – М.: Педагогика, 1987. –184 с.
Грицькова Н. В. Формування соціально-професійної мобільності майбутніх учителів в освітньому просторі вищого навчального закладу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня. канд. пед. наук / Н. В. Грицькова. – Луганськ, 2013. – 22 с.
Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М.: Академия, 1996. – 278 с.
Мясищев В. Н. Психология отношений / В. Н. Мясищев. – М.: Институт практической психологии, 1995. – 335 с.
Радул В. В., Галета Я. В. Основи соціалізації особистості: навчальний посібник / В. В. Радул, Я. В. Галета. – Кіровоград: ФО-П Александрова М. В., 2013. – 232 с.
Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сла-стенин. – М.: Академия, 2003. – 576 с.
Темченко О. В. Педагогические условия формирования профессиональной позиции учителя общеобразовательной школы: автореф. дис. … канд. пед. наук / О. В. Темченко. – Харьков, 2010. – 24 с.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Фірсова, І. В. (2019). ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА-ПЕДАГОГА ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 222-227. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/153
Розділ
Статті