КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Анотація
У статті розглянуто питання формування системи впливу комунікативної активності студентів на процес розвитку їх професійних компетентностей. Здійснено аналіз визначення поняття «комунікація» та визначено значення комунікативного процесу у системі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців. Особливість професійної діяльності викладача з професійної освіти спеціальності (сфера обслуговування) полягає в необхідності постійного спілкування з широким колом людей: студентами, дітьми, різними за індивідуально-психологічними характеристиками; батьками студентів, що мають різний освітній статус; колегами, менеджерами, адміністрацією готельно-рестораних комплексів, соціальними партнерами та ін.
Посилання
Броннікова Л. В. Комунікація в сучасній науці: нові засоби для виробництва знання / Л. В. Броннікова // Наукові праці [Черноморського державного університету ім. П. Могили комплексу «Київо-Могилянська академія]: наук.-метод. журн. — Миколаїв, 2015. – Т. 257. – Вип. 245. – С. 38–42.
Кіслов Д. В. Термінологія комунікацій: теоретичний дискурс та його практичне використання / Д. В. Кіслов // Державне управління: удосконалення та розвиток: електрон. наук. фах. вид. «Державне управління: удосконалення та розвиток». – Київ, 2013. – № 3. – С. 1–5.
Романенко Є. Комунікація як необхідна складова розвитку сучасного суспільства / Є. Романенко // Науковий вісник «Демократичне врядування». – Київ, 2012. – Випуск 9. – С. 2–6.
L. Savchenko. Functional role of monitoring in assessing the quality of future handicraft teacher trainingScience and education. 2018, Issue 2 186-192. Odessa. Submitted of January, 26 2018 DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2018-2-25