СУГЕСТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  • Наталя Василівна Мироненко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3118-954X
  • Ольга Василівна Пуляк Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7061-5620
Ключові слова: сугестивна технологія, студенти, освітній процес, мотивація, дистанційне навчання

Анотація

Статтю присвячено аналізу сугестивної технології навчання як одного із засобів формування позитивної мотивації студентів до здійснення освітньої діяльності в умовах дистанційного навчання
Зважаючи на обставини, які змушують студентів в Україні здійснювати освітню діяльність переважно на дистанційній формі навчання, спостерігається значне зменшення інтересу та мотивації до навчання, тому педагогам слід знаходити такі технології навчання, які б змогти активізувати творчо-інтелектуальну сферу діяльності студентів та підвищити позитивну мотивацію до освітньої діяльності.
У якості такої технології авторами розкрито сутність та зміст сугестивно технології, яка відрізняється від інших тим, що при впровадженні її у освітній процес навчання здійснюється на основі емоційного навіювання у стані пильнування, що приводить до надзапам’ятовування.
Авторами зроблено висновок, що впровадження сугестивного навчання в освітній процес студентів активізує їх творчо-інтелектуальну сферу, підвищує працездатність та знижує втому від роботи, створює позитивний емоційний мікроклімат, робить освітній процес більш продуктивним

Посилання

Желуденко М.О., Болотна Т.М. Сугестивні технології в навчально-виховному процесі. Вісник національного авіаційного університету. Збірник наукових праць: педагогіка, психологія. №6 2015. doi.org/10.18372/2411-264X.6.10197
Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. 3-є вид. Київ: Каравела, 2018. 496с.
Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка: новітні освітні технології. Київ, 2005. 351 с.
Твердохдіб О., Гайович Г. Сугестія та її прояви в сучасному інформаційному просторі держави. Науковий вісник: Державне управління. 2022. № 1(11) С. 222-239. doi.org/10.33269/2618-0065-2022-1(11)-222-239
Цвид-Гром О.П., Рейда О.А., Івлєва К.С. Сугестопедія в рамках гуманізації освітнього процесу у вищій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. 2019. Вип. 64. Т. 2. С. 52-55. doi.org/10.32840/1992-5786.2019.64-2.9
Опубліковано
2022-12-26
Як цитувати
Мироненко, Н. В., & Пуляк, О. В. (2022). СУГЕСТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (208), 187-192. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-208-187-192