ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, тренінг, студенти, майбутні соціальні працівники, професійні уміння і навички
Анотація
У статті розглядаються особливості використання тренінгових технологій у підготовці майбутніх соціальних працівників. Охарактеризовано різні види тренінгових технологій, специфіку їх проведення викладачами-тренерами під час навчальної діяльності студентів та самими майбутніми фахівцями під час виробничої практики та волонтерської діяльності. Проаналізовано основні методи та прийоми, які варто використовувати під час навчання майбутніх соціальних працівників.
Посилання
Баранова В. П. Тренинг как интерактивный метод формирования компетенции профессионального саморазвития у будущих специалистов социальной сферы / Баранова В. П., Валєєва Н. Ш., Фролова Ф. Ф. // Вестник Казанского технологического университета, 2014. – С. 313–316.
Галімов А. В. Дослідження можливостей соціально-психологічного тренінгу щодо формування комунікативних та емпатійних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери / А. В. Галімов // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2009. – № 1. – С. 42–47.
Емельянов Ю. Н. Активное социально-психологическое обучение / Юрий Николаевич Емельянов. – Л.: Изд. ЛГУ, 1985. – 167 с.
Енциклопедія для фахівців соціальної сфери / [за заг. ред. проф. І. Д. Звєрєвої]. – Київ, Сімферополь: Універсум, 2012. – 536 с.
Петровская Л. А. Общение – компетентность – тренинг: избранные труды / Петровская Л. А. – Москва: Смысл, 2007. – 687 с.
Соціальна політика і соціальна робота: Термін.-понятійн. слов. / М. Ф. Головатий, М. Б. Панасюк. – К.: МАУП, 2005. – 560 с.
Шнейдер Л. Б. Тренинг профессиональной идентичности: Руководство для преподавателей вузов и практикующих психологов / Лидия Бернгардовна Шнейдер – М.: Изд-во Московского психолого-социального института, 2004. – 208 с.
Галімов А. В. Дослідження можливостей соціально-психологічного тренінгу щодо формування комунікативних та емпатійних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери / А. В. Галімов // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2009. – № 1. – С. 42–47.
Емельянов Ю. Н. Активное социально-психологическое обучение / Юрий Николаевич Емельянов. – Л.: Изд. ЛГУ, 1985. – 167 с.
Енциклопедія для фахівців соціальної сфери / [за заг. ред. проф. І. Д. Звєрєвої]. – Київ, Сімферополь: Універсум, 2012. – 536 с.
Петровская Л. А. Общение – компетентность – тренинг: избранные труды / Петровская Л. А. – Москва: Смысл, 2007. – 687 с.
Соціальна політика і соціальна робота: Термін.-понятійн. слов. / М. Ф. Головатий, М. Б. Панасюк. – К.: МАУП, 2005. – 560 с.
Шнейдер Л. Б. Тренинг профессиональной идентичности: Руководство для преподавателей вузов и практикующих психологов / Лидия Бернгардовна Шнейдер – М.: Изд-во Московского психолого-социального института, 2004. – 208 с.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Руденко, Ю. Ю. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 164-167. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/132
Розділ
Статті