ТЕХНОЛОГІЯ ОСВІТНЬОГО МАРКЕТИНГУ ЯК НАПРЯМ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті досліджено актуальні теоретичні та практичні питання маркетингу освітніх послуг та інноваційні підходи до просування освітніх послуг. Проаналізовано передовий досвід просування освітніх послуг в різних країнах. Особливу увагу приділено застосуванню інноваційних інструментів маркетингу на ринку освітніх послуг – цифрового маркетингу та маркетингу партнерських стосунків, а також інтернаціоналізації освіти. Розглянуто питання підвищення якості освітніх.
Посилання
Всеукраїнський портал інноваційних технологій. URL: http://www.innovations.com.ua (дата звернення: 20.10.2021).
Дергоусова А. О., Романович Є. В. Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2019. № 10(30). URL: https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15728661447248.pdf (дата звернення: 28.11.2021).
Консолідований рейтинг вузів України 2021 року. URL: https://ru.osvita.ua/vnz/rating/51741/ (дата звернення: 02.11.2021).
Котлер Ф., Карен Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів. Київ: УАМ, Хімджест, 2011. 580 с .
Люшин М. О. Маркетинговий підхід до управління сучасним закладом загальної середньої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2018. № 4. URL: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2913