ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ТУРИСТИЧНОЇ РОБОТИ

  • Наталія Іванівна Щербатюк Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7849-8465
  • Ярослава Олексіївна Логвінова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-7582-9495
Ключові слова: професійна підготовка, вчитель фізичної культури, туристична робота, педагогічні умови

Анотація

У статті розглядається значення занять туризмом для реалізації специфічних функцій фізичнoї культури (oсвітньої, прикладної, спoртивної), для вирішення рекреаційних і oздoрoвчo-реабілітаційних цілей. Наголошено на актуальності вирішення проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи. Представлено і обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть ефективній підготовці вчителя фізичної культури до туристичної роботи: формування у майбутнього вчителя фізичної культури краєзнавчо-туристичних знань; набуття досвіду туристичної роботи через застосування інтерактивних технологій. Серед розглянутих інтерактивних методів найбільшою ефективністю для набуття майбутнім вчителем фізичної культури досвіду прийняття професійних рішень, формування ділових навичок під час лекційних, практичних, лабораторних занять відзначаються методи дискусії, ділової гри, презентації, тренінгу, колективного розв’язування творчих завдань.

Посилання

Дудорова Л.Ю. Формування готовності майбутніх учителів до організації шкільного туризму (теоретико-методичний аспект): монографія. В: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. 424 с.
Євтух М.Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти. Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992 – 2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України. Академія педагогічних наук України. Частина 2. Харків: «ОВС», 2002. С.66–76.
Зінченко О.П. Активні та інтерактивні технології. Директор школи. 2005. №7. С.22 – 23.
Коротаева Е.В. Хочу, могу, умею! Обучение, погруженное в общение. М.: “КСП”, Институт психологии РАН, 1997. 224 с.
Пометун О. Активні й інтерактивні методи навчання: до питання про диференціацію понять. Шлях освіти. 2004. № 3. С.10–15.
Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання: наук. метод. посіб. / за ред. О.І. Пометун. К.: А.С.К., 2004. 192с.
Пугачёв В.П. Тесты, деловые игры, тренинги в управлении персоналом. М.: Аспект Пресс, 2002. 285 с.
Чалдини Р., Кенрик Д., Нейберг С. Новейшая психологическая энциклопедия. Законы и тайны поведения человека. Психологический атлас поведения человека. СПб.: Прайм-Еврознак, 2008. 575 с.
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Щербатюк, Н. І., & Логвінова, Я. О. (2021). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ТУРИСТИЧНОЇ РОБОТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 176-179. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-176-179