ПОЗАУРОЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглянуті особливості використання форм позаурочної роботи з трудового навчання та технологій з учнями закладів загальної середньої освіти під час їх екологічного виховання. Особливе місце на шляху розвитку екологічної компетентності особистості належить етапу навчання в закладах загальної середньої освіти та позашкільних закладах освіти, а саме – у процесі позаурочної роботи.
В рамках організації такої роботи з екологічної освіти педагог може використовувати значну кількість методів і форм роботи. Чим різноманітнішим та багатшим за змістом форм організації буде насичений виховний процес, тим ефективнішим буде результат.
Посилання
Івашура А.А., Добрунова Л.Е. Еколого–економічна та історична оцінка взаємовідносин людини і довкілля : монографія. Харків : ХНЕУ, 2011. 152 с. URL: http://repоsitоry.hneu.edu.ua/handle/123456789/25539 (дата звернення 20.10.2021р.)
Основи стійкого розвитку: Навчальний посібник. Мельник Л.Г. та ін. : «Університетська книга», 2006. 654 с.
Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти: Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 URL: https://www.kmu.gоv.ua/npas/prо-deyaki-pitannya-derzhavnih-standartiv-pоvnоyi-zagalnоyi-serednоyi-оsviti-i300920-898 (дата звернення 20.10.2021р.)
Чистякова Л.О. Специфічні принципи навчання у позаурочній художньо-трудовій діяльності учнів. Вища освіта України. Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Київ, 2014. № 3. Т. І. С. 331–334.