ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
У статті автор аналізує синтез полікультурного, поліхудожнього та партисипативного підходів, визначає багаторівневість теоретико-методологічного підґрунтя розвитку хореографічних умінь та навичок у молодших школярів.
Посилання
Мартиненко О. В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку: навч. посіб. Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2009. 156 с.
Мартиненко О. В. Теорія та методика роботи з дитячим хореографічним колективом (дошкільний вік): навч. посіб. для студентів напряму підготовки 6.020202 Хореографія*. Бердянськ: Видавець БДПУ, 2014. 301 с.
Миттер В. Многокультурное образование и междисциплинарный подход / Перспективы. Вопросы образования. 2004. № 1. С. 37–43.
Никитина Е. Ю. К вопросу об использовании партисипативных методов при подготовке будущего учителя к управлению дифференциацией образования / Актуальные проблемы управления качеством образования: сб. науч. ст. Вып. 6. Челябинск, 2001. С. 27–36.
Супрунова Л. Л. Поликультурное образование: поиск стратегий / Magister. 2000. – № 3. – С. 77–81.
Шевчук А. С. Дитяча хореографія: програма та навчально-методичне забезпечення хореографічної діяльності дітей від 3-7 років: навч.-метод. посіб. К.: Шкільний світ, 2008. – 128 с.
Юсов Б. П. Взаимодействие искусств: методология, теория, гуманитарное образование / Б. П. Юсов // Взаимодействие искусств: методология, теория, гуманитарное образование: материалы Междунар. науч.-практ. конф. (г. Астрахань, 25–29 авг. 1997 г.) / под. ред. Л. П. Казанцева; сост. П. С. Волкова. Астрахань, 1997. С. 215–231.