РОЛЬ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДАННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ДЛЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Анотація
У статті здійснено дослідження стану функціонування опорних закладів освіти у сільській місцевості; звернуто увагу на особливості організації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами в таких закладах; виявлені проблеми, що ускладнюють надання логопедичних послуг учням з порушеннями мовлення вчителем-логопедом в опорних закладах освіти; запропоновані шляхи їх розв’язання.
Посилання
Авдєєва С., Волошина Т., Шумада Р. Стан інклюзивної освіти в закладах освіти Запорізької області. URL: https://cutt.ly/JOoFQkt (дата звернення: 20.01.2022).
Будяк Л. В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.03 / Ін-т спец. педагогіки НАПН України. Київ, 2010. 23 с.
Бурнакова Д. П., Дорофеева Т. А. Особенности организации дистанционной логопедической работы с детьми с ограниченными возможностями здоровья. Развитие социально-устойчивой инновационной среды непрерывного педагогического образования: сборник материалов V Международной научно-практической конференции (Абакан, 24 ноября 2017 г.) / отв. ред. Я. В. Макарчук. Абакан: Издательство ФГБОУ ВО «Хакасский государственный университет им. Н. Ф. Катанова», 2017. С. 93–94.
Моніторинг процесу децентралізації влади та реформування місцевого самоврядування. Станом на 10 вересня 2020 року. URL: https://cutt.ly/lOoFZ8F (дата звернення: 18.01.2022).
Освіта в незалежній Україні: розвиток та конкурентоспроможність. Інформаційно-аналітичний збірник. 2021. Київ. 451 с.
Освіта в Україні: виклики та перспективи. Інформаційно-аналітичний збірник. 2020. Київ. 293 с.
Освітня реформа: результати та перспективи. Інформаційно-аналітичний збірник. 2019. Київ. 228 с.
Функціонування опорних шкіл за результатами опитування директорів опорних шкіл. Інститут освітньої аналітики, 2017. 79 с.