СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Анотація
У статті розглянуто сутність поняття «професійна компетентність педагога»; обґрунтовано важливий складник формування професійної компетентності сучасного вчителя іноземних мов; окреслено особливості професійного спілкування, види компетенцій, зміст професійної педагогічної компетентності, професійно-педагогічні цілі викладання іноземних мов, спеціальні компетенції.
Посилання
Кодлюк Я. П. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів як пріоритет модернізації вищої освіти України / Я. П. Кодлюк // Професійні компетенції та компетентності вчителя: матеріали регіонального науково-практичного семінару. – Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. – С. 6–8.
Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Словарь методических терминов / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – СПб.: Златоуст, 1999. – 472 с.
Морська Л. І. Інформаційні технології у навчанні іноземних мов / Лілія Іванівна Морська. – Тернопіль: Астон, 2008. – 256 с.
Харитонова Н. В. Формирование профессиональной компетентности будущих педагогов в процессе изучения иностранного языка: автореф. дис. на соискание научной степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 "Теория и методика профессионального образования" / Н. В. Хари-тонова. – Магнитогорск, 2002. – 24 с.
Бігич О. Б. Мета як вихідний компонент системи професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у вищому закладі освіти / О. Б. Бігич // Вісник КДЛУ. Серія: педагогіка і психологія. – 2001. – № 1. – С. 18–22.
Бігич О. Б. Основні структурні елементи професійно-методичної діяльності вчителя іноземної мови / О. Б. Бігич // Вісник КДЛУ. Серія: педагогіка і психологія. – 2000. – № 2. – С. 193–202.
Баграмова Н. В. Использование результатов НИР для поаспектного развития профессиональной компетенции студентов языковых факультетов педагогических вузов / Н. В. Баграмова, М. К. Кол-кова, И. П. Шишкина // Подготовка специалиста в области образования. – СПб., 1999. – Вып 7. – С. 187–197.