МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТА-ВОКАЛІСТА НА ЗАНЯТТЯХ З СОЛЬНОГО СПІВУ.
Анотація
У статті досліджено один із аспектів фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів та викладачів сольного співу в системі університетської освіти. Проаналізовано накопичений у цій сфері науково-педагогічний, вокально-методичний і практичний досвід. З’ясовано, що наукового обґрунтування потребують методи роботи студентів над вокальними творами, які сприяють ефективному формуванню фахових компетентностей.
Посилання
Василенко Л. М. Взаимодействие вокальной и методической составляющих в процессе профессиональной подготовки будущего учителя музыки / Л. М. Василенко: автореф. диссер. канд. пед. наук. К., 2003. 24 с.
Гавриленко Л. М. Педагогічні умови формування основ вокальної культури молодших школярів. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Кам’янець-Подільський, 2008. Вип. XIV. С. 126–129.
Готсдинер А. Дидактические основы музыкального развития студентов. Вопросы музыкальной педагогики. Вып 2. M.: Музыка, 1980. С. 11–24.
Григорьев Б. О некоторых психологических аспектах работы педагога-музыканта. Вопросы музыкальной педагогики. Вып. 8. M.: Mузыка, 1987. – С. 44–53.
Дмитриев Л. Основы вокальной методики: учебник для студентов вузов. М.: Mузыка, 1968. 675 с.
Либерман Е. Творческое отношение к авторскому тексту как педагогическая проблема. Вопросы воспитания музыканта-исполнителя: сб. ст. Вып. 68. М., 1983. 168 с.
Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: теорія та методологія: [монографія]. Кривий Ріг: Вид. Р. А. Козлов, 2014. 400 с.
Пляченко Т. М. Методика викладання вокалу: навч.-метод. посіб. для студ. мистецького ф-ту (спеціальність «Музична педагогіка і виховання»). Кіровоград: КДПУ, 2005. 80 с.
Сладкопевец Р. Принципы и методы профессиональной подготовки студентов-вокалистов в процессе изучения бельканто. Вестник Московского государственного университета культуры и искусств, 2015. № 1 (63). С. 187–193.