ОСОБЛИВОСТІ LEGO-ТЕХНОЛОГІЙ, ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті розглянуто особливості впровадження та застосування LEGO-технології в освітній процес у початковій школі. Схарактеризовано переваги впровадження інноваційної технології у сучасний освітній процес. З’ясовано, що застосування LEGO, є актуальним для учнів початкової школи, що допомагає включити в процес навчання – гру, так як основним видом діяльності учнів початкової школи є гра.
Посилання
Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник / І. М. Дичківська. Київ, 2004. 334 с.
Інноваційні технології ЛЕГО – конструювання в дошкільному закладі: методичний посібник, Ульянець Г. П., Горяїнова В. В. Харків,2016. 62 с.
Рома, О. Ю., Близнюк, В. Ю., Борук, О. П., 2016. ‘Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO®»’, The LEGO® Foundation, 140 c.
Офіційний сайт Lego. [Електронний ресурс]. URL: http://www.lego.com/en-us/
Вольянська С. Є. STEM-освіта / С. Є. Вольянська // Довідник сучасного педагога / С.Є. Вольянська. Х.: Вид. група «Основа», 2016. С. 124– 125. (Б-ка журн. «Управління школою»; Вип. 5).
Морзе Н. В. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. В. Морзе, О. В. Струтинська, М. А. Умрик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2018. Вип. 5. С. 178–187.
Lego wedo книга для вчителя – Дания: LEGO Group. 2009. [Електронний ресурс]. – http://soiro.ru/sites/ default/files/lego_wedo_-_kniga_uchitelya.pdf
Морзе Н. В., Гладун М. А., Дзюба С. М. Формування ключових і предметних компетентностей учнів робототехнічними засобами STEM-освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 65. № 3. С. 37–52.
Струтинська О. Актуальність впровадження освітньої робототехніки в українську школу / О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2019. Вип. спецвип. С. 324–344.
Наукові записки Малої академії наук України. Вип. 10. С-ерія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. / [редкол. : С. О. Довгий (голова), О. Є. Стрижак, І. М. Савченко (відп. ред.) та ін.]. К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017. 275 с.
Балик Н. Р. Підходи та особливості сучасної STEM-освіти / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Фізико-математична освіта. 2017. Вип. 2. С. 26– 30.
Ночевчук М. В. Впровадження елементів STEM-освіти у навчання математики та фізики. [Електронний ресурс] / М. В.Ночевчук. URL: https://naurok.com.ua/vprovadzhennya-elementiv-stem-osviti-u-navchannya-matematiki-tafiziki-47799.html.
Мороз О. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій в початковій школі / О. Мороз // Рідна школа. 2014. № 12. С. 43–47.
Онищенко І. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності / І. Онищенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2012. № 42(2). С. 25–30.
Peters-Burton, E. E., Lynch, S. J., Behrend, T. S., & Means, B. B. Inclusive STEM high school design: 10 critical components. Theory Into Practice, 2014. 53(1), Р. 67–71.
Кіт, І. В. Розвиток STEM-освіти в школі / Кіт Ігор Володимирович, Кіт Ольга Григорівна // Комп’ютер у шк. та сім’ї. 2014. № 4. С. 3–4.