ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті аналізуються наукові праці відомих вчених різних галузей науки з досліджуваної проблеми. З’ясовано, що професійна культура ґрунтується на загальнолюдських і художніх цінностях, національних традиціях, досвіді, особливостях розвитку художньої культури, охоплює динамічну систему педагогічних цінностей, творчих способів діяльності і особистих досягнень викладача музичного мистецтва.
Посилання
Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv.
Hrynova, V. M. (1998). Formuvannia pedahohichnoi kultury maibutnoho vchytelia (teoretychnyi ta metodychnyi aspekt. [Formation of the pedagogical culture of the future teacher (theoretical and methodological aspect)]. Kharkiv.
Ziaziun, I. A. (2008). Filosofiia pedahohichnoi dii. [Philosophy of pedagogical action]. Cherkassy.
Kremen, V. H. (2008). Entsyklopediia osvity. [Encyclopedia of Education]. Kyiv.
Ysaev, Y. F. (1993). Teoryia y praktyka formyrovanyia professyonalno-pedahohycheskoi kulturы prepodavatelia vыsshei shkolы. [Theory and practice of formation of professional and pedagogical culture of a high school teacher]. Moscow.
Krыmskyi, S. B. (1992). Konturы dukhovnosty: novыe kontekstы ydentyfykatsyy. [Contours of spirituality: new contexts of identification]. Moscow.
Oleksiuk, O. M. (2004). Pedahohika dukhovnoho potentsialu osobystosti. [Pedagogy of the spiritual potential of the individual]. Kyiv.
Orlov, V. F. (2012). Pedahohichna maisternist vykladacha mystetskykh dystsyplin. [Pedagogical skills of a teacher of art disciplines]. Kyiv.
Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva: teoriia i metodyka mystetskykh dystsyplin. [Pedagogy of art: theory and methodology of art disciplines]. Kyiv.
Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika zahalna ta mystetska. [General and artistic pedagogy]. Ternopil.
Stratan-Artyshkova, T. B. (2019). Rol spromozhnosti maibutnioho pedahoha-muzykanta u protsesi peretvorennia hudozhnio-osvitnioho prostory zakladu vytshoyi osvity. [The role of the future teacher-musician's ability in the process of transforming the artistic and educational space of a higher education institution.]. Vilnius.
Stratan-Artyshkova, T. B. (2021). Tvorcho-vykonavcha pidhotovka maibutnioho vchytelia muzychnoho mystetztva v konteksti humanistychnoyi paradygmy osvity. [Creative and performing training of a future musical teacher in the context of the humanistic paradigm of Education]. Kropyvnytskyi.
Tailor, Э. B. (1989). Pervobыtnaia kultura. [Primitive culture]. Moscow.
Cherkasov, V. F. (2014). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity. [Theory and methodology of music education]. Kirovohrad.