АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ ПЕРСПЕКТИВ ЇХНЬОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

Ключові слова: зарубіжний досвід, післядипломна освіта, педагоги, педагогічних працівників, забезпечення якості освітнього процесу

Анотація

Для забезпечення відповідності української системи освіти високим світовим вимогам, у статті звернено увагу на аналіз досягнень у царині європейських країн. Розглянуто систему післядипломної освіти низки європейських країн, як-от Великобританії, Німеччини, Данії, Польщі, США тощо. З’ясовано важливість удосконалення системи післядипломної освіти в рамках міжнародних вимог, зокрема Міжнародної стандартної класифікації освіти. На основі аналізу зарубіжного досвіду післядипломної освіти педагогів у контексті перспектив їхнього професійного розвитку, управління розвитком педагогічних працівників виявлено проблеми, з якими стикається й вітчизняна, й міжнародна післядипломна освіта.

Посилання

Бахмат Н. Вітчизняний і зарубіжний досвід підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Педагогіка і психологія професійної освіти. № 2. 189–202. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_2_22

Берегова О. А. Міжнародний досвід професійного розвитку педагогічних працівників. Молодий вчений. № 10 (50) 397–401.

Зарубіжний досвід професійної підготовки педагогів: аналітичні матеріали. Авшенюк Н. М., Дяченко Л. М., Котун К. В., Марусинець М. М., Огієнко О. І., Сулима О. В., Постригач Н. О. Київ: ДКС «Центр», 2017. 83.

Кучай О. В. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах Польщі. за ред. А. І. Кузь-мінського. Черкаси: видавець Чабаненко Ю. А. 361.

Оліфіра Л. М. Підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників за накопичувальною системою: відповідь на виклики сучасності. Science Rise. Pedagogical Education. № 4. 43–47.

Оліфіра Л. М. Нормативне забезпечення організації освітнього процесу підвищення кваліфікації кадрів освіти. Науково-методичні основи професійного розвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах випереджувальної післядипломної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (30–31 березня 2017 року). Рівне: РОІППО, 24–27. URL: http://roippo.org.ua/activities/research/conferenc.php/847/

Пахомова М. В. Удосконалення механізмів державного управління професійним розвитком педагогічних працівників у системі неперервної освіти: автореф. дис. … канд. наук з держ. упр.: 25.00.02. Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості Міністерства соціальної політики України. Київ. 21.

Стьопін М. Г. Дистанційне навчання та технології дистанційної освіти у навчально-виховному процесі – досвід Відкритого університету Ізраїлю. Science and Education a New Dimension. № 2. 59–63. URL: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/seanewdim_vol2_2013_02.pdf

Швидун В. М. Аналіз поняття «після-дипломна педагогічна освіта» в контексті інтеграції освітніх систем. Теорія та практика державного управління. Вип. 3. 98–104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_3_16.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Сігетій, І. П. (2021). АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ ПЕРСПЕКТИВ ЇХНЬОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 125-129. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-125-129