ФОРМУВАННЯ АСОЦІАТИВНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО
Анотація
Формування асоціативно-образного мислення студентів вищих навчальних закладів відбувається в процесі виконавської діяльності, яка передбачає відтворення художнього змісту твору та публічні виступи. Фортепіанне виконання дозволяє вирізнити специфічні особливості формування асоціативно-образного мислення як єдність чуттєвих та раціональних елементів. Особливостями формування асоціативно-образного мислення у майбутніх вчителів є: синтез емоційно-образної та конструктивно-логічної функції музичного мистецтва, створення сприятливої атмосфери на заняттях фортепіано,особистісно-розвиваючий характер навчання, спрямованість на творчий розвиток та самовдосконалення.
Посилання
Дымова И. Развитие ассоциативно-образного мышления студентов музыкальных училищ в процессе музыкальной подготовки: автореф. дис.на соиск.учен.степени канд.пед.наук по спец: 13.00.08. Челябинск, 2003. 22 с.
Згурська Н. М. Особливості формування музичного мислення майбутніх учителів у класі фортепіано. Науковий часопис. Збірник наукових праць. Випуск 26. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. Київ, 2019. С. 69–73.
Игумнов К. Н. Исполнительские и педагогические принципи. https://www.prodlenka.org/metodicheskie-razrabotki/78970-referat-na-temu-ispolnitelskie-i-pedagogiches (дата звернення 01 грудня 2021).
Кирнарская Д.К. Психология специальных способностей. Музыкальные способности. Москва: Таланты – XXI век. 2004. 496 с.
Кошмина И. В. Музыкальное мышление как проблема восприятия. Музыка в школе. Научно-методический журнал. №5. Москва, 2009. С. 35–40.
Ражников В. Г. Диалоги о музыкальной педагогике. Москва : Музыка, 1989. 114 с.