САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація
У статті розкривається сутність поняття пізнавальної самостійності та визначаються деякі можливості самостійної навчальної роботи з англійської мови в процесі формування пізнавальної самостійності студентів у закладах вищої освіти.
Посилання
Бойко Л. М. Проблеми укладання посібника з іноземної мови професійного спрямування (на прикладі посібника English for Information Technology для студентів спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» // Наукові записки /Ред.кол.: В. Ф. Черкасов та ін. Випуск 174. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 76–81.
Бойко Л. М., Мунтян Т. В. English for Information Technology. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» /Л. М.Бойко, Т. В. Мунтян. Херсон: ПП Вишемирський В. С., 2017. 144 с.
Буряк В. К. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра // Рідна школа. 2001. № 9. С. 49–51.
Гарбар Г. А. Розвиток пізнавальної самостійності студентів (на матеріалі курсу «Поліфонія»): автореф. ... дис. канд. пед. наук / Г. А.Гарбар. К., 2001. 19 с.
Головко Н. Самостійна робота як складова навчального процесу у вищій школі / Н. Головко // Педагогіка. 2(2). 2015 С. 19–21.
Єрмолаєва Г. Самостійна робота студентів у професійному становленні майбутнього фахівця документно-інформаційній діяльності 2017 [Електронный ресурс] / Г. Єрмолаєва. – INFORMATION, COMMUNICATION, SOCIETY (ICS-2017) 18-20 MAY 2017, SLAVSKE, UKRAINE, Lviv Polytechnic National University Institutional Repository. С. 341–342. URL: http://ena.lp.edu.ua.
Каяліна С. В. Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп’ютерної техніки на уроках хімії : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання хімії» / С. В. Каяліна. К., 2004. 24 с.
Королюк О. М. Управління самостійною роботою студентів коледжу в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін / О. М. Коро-люк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2006. Вип. 1–2. С. 78–84.
Лісіна Л. О. Розвиток пізнавальної активності школярів старших класів у процесі вивчення предметів фізико-математичного циклу: автореф. ... дис. канд. пед. наук / Л. О. Лісіна. К., 2000. 20 с.
Семакова Т. О. Педагогічні умови організації навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування пізнавальної самостійності студентів технічних коледжів / Т. О. Семакова // Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві: збірник наукових праць. Вип. 4 (9) О. : Наука і техніка, 2014. С. 169–179.
Стамкулова Ш. А., Каргапольцева Н. А. Развитие познавательной самостоятельности обучающихся в педагогических реалиях современного образования / Ш. А. Стамкулова, Н. А. Каргапольцева // Вестник Оренбургского гос. ун-та. № 2 (214). Оренбург, 2018. С.53– 57.
Тимченко О. Т. Самостійна робота як дидактична категорія //Педагогіка і психологія. 2001. №3– 4.С. 64–68.
Шарко В. Д. Мотиваційний аспект методичної підготовки вчителя сучасної школи / В. Д. Шарко // Вісник Чернігівського державного пед. університету. Випуск 23. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2004. С. 244–251.