ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТРВЗ-ПЕДАГОГІКИ

  • Юлія Сергіївна Котелянець Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3932-1824
  • Олена Олександрівна Нікітіна Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-1045-5300
Ключові слова: молодші школярі, початкова школа, іншомовна компетентність, творче мислення, освітні технології

Анотація

У статті проаналізовано особливості організації та проведення уроку англійської мови в початковій школі з урахуванням концептуальних положень НУШ. Акцентовано увагу на важливості впровадження сучасних освітніх технологій, які сприяють формуванню іншомовної компетентності молодших школярів. Описано практичні прийоми ТРВЗ-педагогіки, технології розвитку критичного мислення та прийомом організації роботи з розвитку критичного мислення за Таксономією Блума.

Посилання

Державний стандарт початкової освіти. 24 липня 2019 р. Електронний ресурс. URL.: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text

Ильницкая И. А. Проблемная ситуация и пути создания на уроке. М. : Знание, 1985. 80 с.

Козінцева Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів. Початкова школа. 2018. № 2. С. 10–15.

Кміть О. В. Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова уккраїнська школа». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Вип. 156. 2018. С. 62–65.

Методика навчання іноземних мов у початковій школі : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Котенко, А. В. Соломаха [та ін.]. Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. 356 с.

Навчання англійської мови у новому контексті (початкова школа 1-4 класи). Типова освітня програма. Британська рада в Україні, Київ, 2019. 15 с.

Олинець Т. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів засобами проектної технології. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. Вип.25 (2-2018). Ч. 2. Кам’янець-Подільський, 2018. С. 236–240.

Паршикова О. Застосування комунікативно-ігрових прийомів у формуванні іншомовної лексичної компетентності молодших школярів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов. 2015. Вип. 82. С. 9–14.

Савченко О. Я. Типова освітня програма для 3-4 класів НУШ. Електронний ресурс. URL.: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2020/11/20/Savchenko.pdf

Типові освітні програми для 1-2 класів НУШ. Електронний ресурс. URL.: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf

Фурман А. В. Проблемні ситуації в навчанні. К. : Рад. Школа, 1991. 191 с.

Bloom’s Taxonomy Question Stems For Use In Assessment [With 100+ Examples]. URL.: https://tophat.com/blog/blooms-taxonomy-question-stems/

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Котелянець, Ю. С., & Нікітіна, О. О. (2021). ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТРВЗ-ПЕДАГОГІКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 21-25. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-21-25