МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО НАВЧАННЯ 3D ГРАФІКИ

Ключові слова: 3D графіка, тривимірне моделювання, методика навчання інформатики, хмарні технології, хмарний сервіс TinkerCAD

Анотація

У статті розкриваються основні методичні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до навчання 3D графіки на прикладі хмарного сервісу TinkerCAD. Було проаналізовано методичні напрацювання вітчизняних та закордонних фахівців із цієї тематики. Зауважується на важливості вивчення таких освітніх компонент як «Основи комп’ютерної графіки» та «Методика навчання інформатики» для фахової підготовки студентів спеціальностей Середня освіта (Інформатика) та Професійна освіта (Цифрові технології). Вказується на доцільність використання саме програмного засобу TinkerCAD.

Значна частина роботи присвячена опису основних методичних аспектів підготовки майбутніх педагогів до процесу навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої та професійної освіти тривимірній графіці. Докладно аналізуються завдання, які можна виконувати за допомогою TinkerCAD при вивченні теми «3D графіка» та проблемні ситуації, на які варто звернути увагу педагогу.

Посилання

Алексєєв О.М., Коротун М.М., Требухов Д.В. Використання анімації як засобу підвищення мотивації навчання студентів інженерних спеціальностей. Інформаційні технології і засоби навчання, 2018. Том 65, №3. С. 76 - 90.

Алєксєєва Г.М., Бабич П.М. Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Фізико-математична освіта, 2018. Випуск 4 (18). С.12 - 16.

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» від 11 серпня 2020 р. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/5f3/3fa/fbc/ 5f33fafbcc811488054689.pdf (дата звернення: 09.04.2021р.).

Осадча К.П., Чемерис Г.Ю. Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання, 2017, Том 62, №6. С. 70 - 85.

Ходзицька І.Ю. Технології (рівень стандарту): підруч. для 10 (11) кл. закл. загал. серед. освіти.. Харків: Вид­во «Ранок», 2019. 208 c.

Díaz L. M., Hernández C. M., Ortiz A. V., Gaytán-Lugo L. S. Tinkercad and Codeblocks in a summer course: an attempt to explain observed engagement and enthusiasm. 2019 IEEE Blocks and Beyond Workshop. Memphis, Tennessee, USA. October 18, 2019. P. 43 - 47.

Manoj P., Debopriyo R. 3D printing and technical communication in a creative factory classroom: a case study in Japan. ICIET 2019: Proceedings of the 2019 7th International Conference on Information and Education Technology. March, 2019. P. 92 - 99.

Porter L. A., Washer B. M., Hakim M. H., Dallinger R. F. User-friendly 3D printed colorimeter models for student exploration of instrument design and performance. Journal of Chemical Education, 2016. Vol. 93. Issue 7. P. 1305 – 1309. https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.6b00041

Rohimi R., Wan Ismail W.O.A.S., Awang R., Rizman Z.I., Mazlan M. Design and Prototype Development of Automated Greenhouse with Arduino and (IoT) Application. International Journal of Advanced Science and Technology, 2019. Vol. 28. № 16. P. 437 – 446.

TinkerCAD. Офіційний сайт TinkerCAD : веб-сайт.URL: https://www.tinkercad.com/. (дата звернення: 09.04.2021р.).

Yagli S., Hsieh S.-J. Maker: designing and building a prosthetic hand for a high school engineering design course. 2018 ASEE Annual Conference & Exposition. Salt Lake City, Utah, USA. June 23, 2018. URL: https://www.asee.org/public/conferences/106/papers/22050/view. (дата звернення: 09.04.2021р.).

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Мосіюк, О. О., Сікора, Я. Б., & Усата, О. Ю. (2021). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО НАВЧАННЯ 3D ГРАФІКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (198), 140-145. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-140-145