ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Анотація
Основним складником суспільства є людина, тому залучення людини до різних соціальних сфер відбувається через різноманітні соціальні сфери – групи, інститути, організації та спільноти, прийняті в суспільстві норми та цінності. Так людина залучається до різних суспільних груп, які впливають на формування її особистості. Важливим фактором є те, що людина вкладає у свій розвиток, як вона змінюється, сприймає та віддзеркалює навколишнє середовище, за допомогою чого формує нові якості особистості.
Посилання
Анцыферова Л. И. Психологическая опосредованность социальных воздействий на личность, ее развитие и формирование // Психологические иследования социального развития личности. М., 1991. С. 5–38.
Гуменюк О. Психологія Я–концепції. Т. Економічна думка, 2002. 186 с.
Дудко В. А.. Психологические основы процесса развития и преобразования личностистаття // Мир психологии, 2012. № 3.
Колесов В. И. Поведение человека в реализации уровня активности как целенаправленной деятельности // Научно-методический журнал, №2 (102). Москва, 2020. С. 89.
Кузьмина Н. В. Очерки психологии труда учителя. Психологическая структура деятельности учителя и формирование его личности. Изд-во Ленинг. ун-та, 1967.
Мамардашвили М. К. Как я понимаю философию…/ [сост. и предисл. Ю. П. Сенокосова]. М. : Прогресс, 1990. 368 с.
Радул В. В. Соціальна зрілість особистості: монографія. Харків: Мачулін, 2017. 442 с.
Радул В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя // Шлях освіти, 2012. №3.
Радул В. В., Галета Я. В. Соціалізація особистості: навчальний посібник. Кіровоград: ФО-П Александрова М. В., 2013. 236 с.
Радул В. В. Соціально-професійні проблеми сучасної педагогічної науки: монографія / В. В. Радул. Харків: Мачулін, 2019. 332 с.
Райх В. Психология масс и фашизм. М. : АСТ, 2004. 539 с.
Роджерс К. Клієнт-центрована терапія. М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 1 997. 320 с.
Рубинштейн, С. Л. Основы общей психологи. СПб. : Питер, 2001. 720 с.