КРАЄЗНАВСТВО ЯК РЕГІОНАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

  • Тетяна Василівна Громко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4661-4302
  • Оксана Климівна Данилюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки https://orcid.org/0000-0002-8765-8475
Ключові слова: краєзнавство, компетентність, регіональний компонент, науково-дослідницька робота, напрям підготовки, краєзнавчий матеріал

Анотація

Краєзнавство як регіональний компонент використовується в контексті професійної підготовки майбутнього фахівця. Систематизація роботи в цьому напрямку полягає у співпраці та спільній діяльності університету з установами й організаціями, школами та соціокультурними установами, у вивченні практичного краєзнавства, а також у вдосконаленні інноваційних підходів до проведення краєзнавчих досліджень. Вони мають не тільки теоретичну, а й велику практичну значимість, сприяють розкриттю внутрішнього ціннісного потенціалу особистості вихователя і вихованця, їх самовизначення, саморозвитку та самовдосконалення.

Посилання

Західнополіський ономастико-діалектологічний центр. URL: https://eenu.edu.ua/uk/structure/zahidnopoliskiy-onomastiko-dialektologichniy-centr (дата звернення: 01.09.2019).
Вовк О. І. Комунікативно-когнітивна компетентність студентів-філологів: нова освітня парадигма / О. І. Вовк. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2013. – 500 с.
Громко Т. Матеріали до словника українських говірок // Наукові записки. – Випуск 160. – Серія: Філологічні науки: Studia semasiologica. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 239–253.
Громко Т. В. Краєзнавчий матеріал як засіб формування дослідницьких компетентностей з української мови у студентів-істориків // Міжнародна науково-практична конференція «Мова та культура: сучасні аспекти співвідношення», м. Одеса, 7–8 грудня 2018 року. – Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2018. – С. 22–24.
Данилюк О. Сутність мовленнєво-кому-нікативної культури майбутнього вчителя початкової школи  / О. Данилюк, М. Музичук // Педагогіка : Зб. наук. пр. [Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції науковців, аспірантів та студентів «Актуальні проблеми соціальної педагогіки, початкової та дошкільної освіти» (14 травня 2015 р.)]. – Луцьк. – 2015 .  – С. 137–143.
Данилюк О. К. Слово як засіб формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів в процесі вивченні літератури рідного краю / В. В. Вітюк, О. К. Данилюк // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наук. праць / Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Дрогобич : Посвіт, 2015. –  С. 341–348.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с.
Онопрієнко О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті / О. Онопрієнко // Шлях освіти. – 2007. – № 4. – С. 32–37.
Опубліковано
2019-08-13
Як цитувати
Громко, Т. В., & Данилюк, О. К. (2019). КРАЄЗНАВСТВО ЯК РЕГІОНАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 71-74. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/95