МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО БАКАЛАВРА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті розкривається аспект впливу музично-виконавської діяльності на формування творчої особистості майбутнього бакалавра музичного мистецтва. Автори дають визначення терміну «творча особистість», розкривають сутність музично-виконавської діяльності через специфіку інструментального виконавства.
Посилання
Глущук Т. В. Музично-виконавське мистецтво як об’єкт дослідження українського мистецтвознавства. Культура і сучасність. 2016. № 1. С. 87–91.
Зайцева А. Інструментально-виконавська творчість як засіб духовного становлення майбутнього вчителя музики. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка. 2007. №10. С. 93–96.
Карась Г. Музично-виконавська діяльність як вид комунікативно-художньої творчості. Культура – текст – особистість: українські перспективи: зб. тез доповідей Всеукр. наук.-теор. конф., Київ. 2017. С. 95–97.
Стандарт вищої освіти: перший (бакалаврський рівень), галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 025 «Музичне мистецтво». [Чинний від 24.05.2019 № 727]. Київ : Вид. офіц. МОН України, 2019. 16 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishchaosvita/zatverdzeni%20standarty/2019/05/28/025-muzichne-mistetstvo-bakalavr.pdf