ДОСВІД ФРАНЦІЇ, ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА США У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ
Анотація
У статті розгдядаються особливості організації процесу підготовки фахівців у Франції, США, Великій Британії. Найбільш поширеною у США є модель компетентнісно орієнтованої освіти, яка реалізується через посилення зв’язків теоретичної і практичної підготовки. Одним із пріоритетних напрямів реформування освітньої системи Великої Британії є застосування інформаційних і комунікаційних технологій. Виділені основні напрями реформування системи освіти у Великій Британії у контексті інтернаціоналізації, зокрема: підвищення якості освіти; впровадження до навчально-виховного процесу інформаційно-комунікаційних технологій, розвиток спроможності навчальних закладів успішно втілювати інновації.
Посилання
Закирьянова А. Х. Система профес-сиональной педагогической подготовки учителей массовой школы Франции на рубеже XX – XXI веков : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. Х. Закирьянова. – Екатеринбург, 2004. – 196 c.
Махиня Н. В. Педагогічна освіта у Німеччині: історія та сучасність: навч. посіб. з грифом Міністерства освіти і науки України (лист від 10.01.2009 р. № 1.4/18-г-146) / Н. В. Махиня. – Черкаси: ЧДТУ, 2010. – 296 с.
Сбруєва А. А. Порівняльна педагогіка: навч. посіб. / А. А. Сбруєва. – 2-ге вид., стер. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 320 с.
Коваль Л. В. Система підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування загальнонавчальних технологій: дис. … доктора пед. наук / 13.00.04 / Коваль Л. В. – Бердянськ, 2010. – 539 с.
Теличко Н. В. Організація навчання обдарованих молодших школярів у США : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Теличко Н. В. – Ужгород, 2005. – 220 с.
Корсак К. В. Система освіти Франції: цілі, структура, досягнення і проблеми / К. В. Корсак // Вища освіта України. – 2001. – № 1. – С. 91–102.
Авшенюк Н. М. Велика Британія / Н. М. Авшенюк // Енциклопедія освіти / Акад.пед.наук України: гол. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юніком Інтер, 2008. – 1040 с.
Воскресенская Н. М. Поиски государствен-ных образовательных стандартов за рубежом / Воскресенская Н. М. // Педагогика. – 1994. – № 2. – C. 112–117
Швед М. Екологічна едукація за кордоном і в Україні / М. Швед. – Львів : вид. «Світ», 1997. – 106 с.
Кузнецова О. Ю. Розвиток мовної освіти у середніх і вищих навчальних закладах Великої Британії другої половини XX ст.: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О. Ю. Кузнецова. – Х., 2002. – 494 c.
Задорожна І. П. Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І. П. За-дорожна. – Тернопіль, 2002. – 332 с.
Лістарова Ж. Ю. Пріоритетні напрями реформування освітньої системи Великої Британії у контексті інтернаціоналізації / Ж. Ю. Лістарова // Сучасні інформаційні технології та Інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол.: І. А. Зязюн ( голова) [та ін.]. – Київ : ДОВ Київ; Вінниця : «Вінниця», 2008. – Вип. 19. - С. 43–47.
Success for all: Reforming further education and training [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.gov.uk
Бетяева Е. Я., Кузьмина Е. Н. Подготовка учителей во Франции / Бетяева Е. Я., Кузьмина Е. Н. // Подготовка учителей в развитых капиталлистических странах. – М. : МГПИ, 1983. – С. 44–64.
Лабазина Л. Н. Современная система профессиональной подготовки учителей во Франции: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. Н. Лабазина. – Ярославль, 1999. – 198 с.
Legras J.-M. Des IUFM pour l’unification de la formation des maitres / Legras J.-M. // Cahiers pédagogiques. – 1995. – № 335. – P. 37–38.
Харченко Т. Г. Професійна підготовка вчителів початкової та середньої шкіл у сучасній Франції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://studentam.net.ua/content/view/7551/97/